Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:04:44 GMT

طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۹ کتابفروشی در گلستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۴۲۸۵

طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۹ کتابفروشی در گلستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عادله کشمیری اظهارکرد: سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل ها» با عضویت بیش از ۷۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: این طرح از ۲۰ اردیبهشت همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشمیری ضمن دعوت از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: در استان گلستان کتاب فروشی های «خانه کتاب گرگان»، «سرزمین کتاب»، «شهر کتاب»، «علم و صنعت»، «بانک کتاب جلالی شعبه یک و سه» در شهر گرگان، کتابفروشی های «سلام» و «شهر کتاب» در شهرستان گنبد و کتابفروشی «اوستا» در شهرستان کردکوی در این طرح بهارانه حضور داشته و پذیرای دوستداران کتاب هستند.

وی ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب های دانشگاهی را با ۲۰ درصد یارانه ی خرید از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند. همچنین، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰ هزار تومان است.

یادآوری می شود در «بهارانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری هم با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی ها پوشش داده می شود.

کد خبر 4921272

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان کتابفروشی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان زلزله بیرجند مواسات کمک به نیازمندان زلزله تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در سرشماری پاییزه، نزدیک به ۶۰۰ قرقاول در استان ثبت شده بود.

پیش بینی می‌شود در سرشماری بهاره، باتوجه به بارش‌های خوب و آرامش محیط، تعداد قرقاول‌ها در استان بیشتر شده باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب