Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:28:40 GMT

۱۶۰ راس دام سرقتی در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۴۸۱

۱۶۰ راس دام سرقتی در کرمانشاه کشف شد

سرهنگ «جمال سلمانی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: پس از اطلاع پلیس از وجود تعداد زیادی احشام سرقتی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل یادشده که جزء روستاهای صعب العبور بود سه سارق مسلح که از احشام سرقتی نگهداری می کردند با ماموران درگیر و اقدام به تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه، ۲ نفر از سارقان مجبور به فرار شدند ولی یکی از آنها که ساکن یکی از شهرستان های استان ایلام بود در دام پلیس گرفتار و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از دستگیری یکی از اعضای باند و فرار ۲ نفر دیگر اعضای باند، ۱۶۰ راس احشام سرقتی شامل ۱۳۷ راس گوسفند و ۲۳ راس گوساله کشف شد.

وی، ارزش احشام سرقتی دستگیر شده را طبق نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرهنگ سلمانی همچنین از شناسایی تعدادی از مال باختگان خبر داد و گفت: این افراد پس از سیر مراحل قانونی احشام سرقتی خود را تحویل گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان و با تاکید بر اینکه تلاش برای شناسایی دیگر اعضای باند ادامه دارد، گفت: پلیس کرمانشاه قاطعانه با افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و دست درازی به مال دیگران هستند، برخورد می کند.

برچسب‌ها دام و طيور فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دام و طيور کرمانشاه دام و طيور کرمانشاه احشام سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟