Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضا، ابراهیم نوح نژاد، عبدالصادق گرگانی و زهرا نبی زاده نیز برای اتخاذ تصمیمات فنی به این شورا اضافه شدند.

برای نخستین بار است که به غیر از نایب رئیس بانوان، فدراسیون از حضور یک بانو جهت شرکت در تصمیم گیری‌های فنی بهره مند می‌شود. این امر با هدف قرار گرفتن بیش از پیش‌شورای فنی در جریان مسائل و‌ معضلات بانوان و تصمیم گیری با نگرشی جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم نوح نژاد از پیشکسوتان شناخته شده دو و میدانی، عبدالصادق گرگانی از ملی پوشان سابق و مربیان خوش نام و نشان که قهرمانان زیادی را تربیت کرده و زهرا نبی زاده قهرمان پنجگانه آسیا، رکوردار اسبق ماده پرش ارتفاع و همچنین از فعالان در عرصه مربیگری، ۳ عضو جدید هستند که به واسطه سابقه درخشانی که دارند می‌توانند در پیشبرد بهتر اهداف شورای فنی تاثیر بسزایی داشته باشند.

در جلسه فنی گذشته مهدی مبینی، اورنگ مستقیم، داریوش صمیمی، محمد محسن ربانی، هادی سپهرزاد، پریسا بهزادی و سجاد مرادی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: جلسه شورای فنی دو و میدانی برگزار شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی نایب رئیس بانوان شورای فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کمیته انضباطی محمدرضا مختاری می‌تواند در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابد. 

شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن