Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@10:48:10 GMT

ضرورت بازنمایی فعالیت‌های بانوان طلبه

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۸۹۰

ضرورت بازنمایی فعالیت‌های بانوان طلبه

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با تأکید بر مدرسه محوری گفت: جوشش اصلی فعالیت ها در مدارس علمیه اتفاق می‌افتد و بی اعتنایی و غفلت از مدارس، موجب چالش های سنگینی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالکریم بهجت پور» در نشست برخط(آنلاین) با مسؤولان روابط عمومی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران با تبریک هفته روابط عمومی و آرزوی توفیقات روز افزون در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم روابط عمومی های مدیریت‌های استانی، تصویری صحیح، درست و امیدبخش از حوزه‌های علمیه به مجموعه مخاطبین خود منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر بازنمایی مناسب فعالیت‌ حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: بازنمایی صحیح می تواند به خوبی جاذبه‌های حوزه و طلبگی را نشان دهد، این دیده شدن مخصوص مدیران و معاونان نیست بلکه فعالیت های کارکنان مدارس، استادان و طلبه خواهر که از جامعه زنان هستند باید بازنمایی شود.

 

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت های مناسبی برای رشد و تعالی خواهران طلبه آماده است ولی مشکل بزرگ این است که می‌بینیم خواهران طلبه هنوز خود را باور ندارند و روابط عمومی باید به طلاب در این زمینه کمک کند تا طلاب به میدان عمل آمده و به خودباوری برسند.

 

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور با تأکید بر مدرسه محوری اظهار داشت: جوشش اصلی فعالیت ها در مدارس علمیه  اتفاق می‌افتد و بی اعتنایی و غفلت از مدارس، موجب چالش های سنگینی می شود

 

وی ایجاد پل ارتباطی میان طلبه های خواهر و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را بر عهده روابط عمومی های استانی دانست و افزود: روابط عمومی استان باید چشم بیدار طلبه ها باشد و گزارش نگرانی ها و دغدغه هایی که طلبه ها دارند، برعهده روابط عمومی است و آن ها باید بتوانند از طریق شما با مسؤولان ستاد در ارتباط باشند.

 

مفسر برجسته قرآن کریم اظهار داشت: محبوبیت روابط عمومی، محصول این است که شما زبان رسای کارکنان و طلاب مدارس و حتی هیات های امنا و خانواده های آنان نزد مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باشید و ما اگر مدال افتخاری داریم، مدال افتخار خدمت گزاری به طلاب است و باید بدانیم چه مقدار توانسته ایم در این مجموعه اثر گذار باشیم.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانوان طلبه حوزه علمیه حوزه های علمیه خواهران روابط عمومی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال