Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حق بیمه 4 درصد مشاغل سخت و زیان آور رانندگان شرکت واحد که در سال 98 بازنشسته شده اند، پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی بزرگترین مجموعه حمل و نقل شهرداری تهران است که بخش عمده‌ای از کارگران این شرکت در مشاغل سخت و زیان آور مشغول کارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه مطابق قانون کار، کارفرما موکلف به پرداخت پاداش پایان خدمت و 4 درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور است که هنگام بازنشستگی این عزیزان باید واریز شود، تصریح کرد: 730 نفر از همکاران شرکت واحد در سال 98 واجد شرایط بازنشستگی بودند که 500 نفر از آن‌ها در پایان سال 98 امکان بازنشستگی برایشان فراهم شده است.
آقای ترفع با تاکید بر اینکه احکام بازنشستگی آن دسته از کارگران واجد شرایط که نامه پایان کار ایشان در نیمه دوم سال 98 از سازمان تامین اجتماعی وصول شد، 27 اسفند 98 صادر و حقوق ایشان واریز شده بود، گفت: با وجود کمبود منابع مالی، تمام تلاش خود را کردیم تا به قولمان مبنی بر واریز حق بیمه این عزیزان در اردیبهشت ماه عمل کنیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر ورود و حمایت شهردار محترم تهران نبود، این مهم محقق نمی‌شد، خاطرنشان کرد: با واریز 4 درصد حق بیمه مشاغلِ سخت و زیان آورِ رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت در اردیبهشت ماه، مشکل این عزیزان برطرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مشکل بیمه رانندگان سخت و زیان آور شرکت واحد حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فسا با تاکید بر لزوم راهکاری سازنده برای تبعیض و شکاف بین مدارس دولتی و غیر انتفاعی گفت: یکی از معضلات در مسیر تحصیل جوانان و نوجوانان دانش‌آموز ما، وجود تبعیض در امکانات و کیفیت تحصیل بین مدارس عادی دولتی و مدارس خاص است که این مساله آثار شکننده علمی و روحی جبران ناپذیری بر دانش آموزان مستعد محروم دارد.

امام جمعه فسا افزود: لازم است تا معلمین عزیز از دل این کلاس‌های درس با استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود، دانش آموزان مؤثر باسواد و پژوهش‌محور تحویل جامعه بدهند.

وی اعلام کرد: طبق آمارهای موجود، در حال حاضر حدود ۱۷ میلیون نفر از جمعیت کشور دانش آموزی است و این یعنی یک پنجم کل جمعیت کشور را فقط دانش آموزان تشکیل می‌دهند که در اختیار آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام جمالی زاده تصریح کرد: ما چه اندازه در نقش آفرینی و تعلیم و اداره این سرمایه‌ها و این جمعیت ۱۷ میلیون نفری، آسیب شناسی و کار علمی پژوهشی کرده و در راستای ارتقا خروجی‌های آن نقش داشته‌ایم؟

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر ابراز کرد: با اینکه موضوع کار و کارگری در اسلام از جایگاه ممتازی برخوردار است و در بیانات بزرگان انقلاب در طول دوران انقلاب تاکنون بر رفع مشکل قشر کارگر تأکید می‌شده ولی هنوز در برخی موارد دیده می‌شود که کارگران عزیز ما دچار گرفتاری‌هایی همچون قراردادهای موقت، مشکل بیمه کارگران و وضعیت معیشتی این قشر در برخی مراکز و امثال آن هستند که می‌طلبد مسئولین کشوری در هر سه قوه، با در نظر گرفتن حقوق کارفرمایان در راستای ارتقای جایگاه کار و کارگری در کشور، فکری اساسی کنند.

حجت الاسلام جمالی زاده عنوان کرد: این در حالی است که رئیس‌جمهور بارها بر حل هرچه سریع‌تر مشکل بیمه کارگران تاکید و دستور فوری در این زمینه داده‌اند اما متأسفانه به گفته برخی کارگران طی چهار سال گذشته علاوه بر اینکه هیچ سهمیه جدیدی برای بیمه کارگران شهرستان فسا لحاظ نشده، بلکه بیمه ده‌ها کارگر را هم قطع کردند.

خطیب جمعه فسا متذکر شد: سزاوار نیست که این قشر را اینچنین در زحمت قرار دهیم زیرا اگر زمانی کار نباشد کارگر چگونه بیمه‌اش را پرداخت کند؟

وی در بخش پایانی خطبه‌های خود با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و بحران کم آبی، خطاب به مردم فسا بیان کرد: از مردم عزیز می‌خواهم مشکل کم آبی و صرفه‌جویی را در زندگی خود مدنظر قرار داده و مسئولین هم با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و تابستان، بر نحوه توزیع و مصرف آب به گونه‌ای نظارت داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

حجت الاسلام جمالی‌زاده در خاتمه گفت: بر اساس اعلام کارشناسان، بارش‌های بهاری به کشاورزان شهرستان فسا بیش از چندین میلیارد تومان خسارت وارد کرده که امید است با تلاش مسؤولین جهاد کشاورزی استان فارس این خسارت‌ها هر چه سریع‌تر پرداخت شود تا بخشی از مشکلات آنها حل شود.

کد خبر 6089144

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!