Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:32:55 GMT

همه معلمان ۲۷ اردیبهشت باید درمدارس حضور داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۱۴۵

همه معلمان ۲۷ اردیبهشت باید درمدارس حضور داشته باشند

موسی دادی زاده روز سه شنبه درنشست مدیران مدارس سمپاد استان افزود: دانش آموزان به صورت داوطلبانه و اختیاری می توانند به مدرسه بروند و شرایط برای پاسخگویی به اشکالات و سوال های درسی با حضور مستمر معلمان فراهم می شود.
وی بیان داشت: باتوجه به اعلام مقام عالی ستاد مبارزه با بیماری کرونا نسبت به بازگشایی مدارس، مدیران نسبت به گند زدایی، ضدعفونی کردن و رعایت پروتکل‌های های بهداشتی مدارس خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس وضعیت مدارس دگرگون شده اما مزایایی همچون استفاده از آزمون ها و آموزش های مجازی و شکل گیری بستری جدید بنام شبکه شاد و همچنین برنامه های آموزشی صدا وسیما داشته است.
دادی زاده ادامه داد: ثبت نام کتاب های درسی سال آینده در سامانه، هرچه سریع تر باید انجام گیرد تا هیچ دانش آموزی در اول مهر بدون کتاب نماند.
براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، مدارس استان هرمزگان از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت جهت رفع ابهام و اشکال درسی دانش آموزان بازگشایی می شود و تا ۲۷ خرداد به مدت یکماه ادامه دارد.
 این دستورالعمل کشوری بوده و شامل همه مناطق سفید و قرمز می‌شود.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۱۵۰ کشور سرایت کرده است.
کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و مرگ‌ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.
این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.
سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود ۸۰ درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود ۶ درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا هرمزگان دانش‌آموزان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا هرمزگان دانش آموزان مدارس ویروس کرونا هرمزگان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان

مراسم زنگ سپاس  امروز در مدرسه شاهد شهید بیگلو رشت برگزارشده بود، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم گفت: دانش آموزان دارای استعداد‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف هستند که با تلاش و کوشش معلمان این مرز بوم کشف و شناسایی می‌شود.

محمد حسین رمضانی تلاش و صبرمعلمان را زمینه شکوفایی استعداد دانش آموزان دانست و افزود: دانش آموزان گیلانی در برخی از رشته‌ها در دنیا خوش درخشیده اند که مایه افتخار کشور و استان است.


وی به شهدای معلم و دانش آموزی گیلان اشاره و تصریح کرد: درهفته معلم یاد و خاطرات ۴۱ هزار شهید معلم و دانش آموز کشور و ۲۵ شهید تروریستی کرمان و یک شهیده این حادثه را گرامی می‌داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تمامی جنایت‌ها و ظلم در دنیا را ناشی از جهل و نادانی است گفت: استاد شهید مطهری حلال مشکلات و پاسدار اسلام بود. 

رمضانی اسلام شناسی، گذشت و فروتنی را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار دانست و افزود: شهید مطهری علاوه بر استاد اخلاق، طبیب هم بود جامعه را درمان می‌کرد و دشمن به دانایی این شهید بزرگوار واقف بود و ایشان را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه معلمان امروز وظیفه خطیر درارتقای دانایی جامعه برعهده دارند اضافه کرد:آموزش و پرورش کارخانه تولید منابع انسانی و انسان سازی است و معلمان نقش مهندسین این کارخانه را دارند.


رمضانی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نیروی انسانی تولید و تربیت می‌کند، گفت: موتور پیشرفت کشور امید و اعتماد است این دو مقوله مهم در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی همچنین از راه اندازی دهکده ورزشی دانش آموزی و یک مرکز رفاهی درآینده نزدیک در گیلان خبرداد.
در پایان این مراسم به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از معلمان مدرسه شاهد شهید بیگلو رشت با اهدای شاخه گلی قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی نواخته شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان