Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@13:22:51 GMT

کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۱۹۵۴

کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۶۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری نیروهای هنگ مرزی جکیگور در جنوب این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان با حضور در منطقه و کنترل و پایش محل، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که رانندگان خودروها بدون توجه به دستور مأموران سعی در متواری شدن داشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب مأموران، قاچاقچیان عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی ادامه داد: مرزداران در این عملیات موفق، ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا لندکروز، یک تن و ۶۱۵ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودروها مخفی شده بود را به همراه تعدادی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی کشف کردند.

سردار ملاشاهی ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان بویژه فرمانده و کارکنان هنگ مرزی جکیگور که در این عملیات شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033Rz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موادمخدر سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان