Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم‌گیری در خصوص سرنوشت ادامه یا لغو مسابقات سوپرلیگ و لیگ برتر کاراته را به خردادماه سال جاری موکول شد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات امروز(چهارشنبه) با حضور محسن خمارلو نایب رئیس فدراسیون، اشرف امینی نایب رئیس بانوان، وحید مومنی سرپرست دبیری، اعضای هیات رئیسه و مدیران سازمان لیگ در محل فدراسیون کاراته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این جلسه ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که اعضای هیئت رئیسه در اولین فرصت نسبت به تدوین کلیه بخشنامه‌ها، آئین نامه‌ها و دستورالعمل برگزاری مسابقات و لیگ‌ها در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی آقایان و بانوان اقدام نمایند. همچنین اعضا به توافق رسیدند که برای جلسه بعدی، نقطه نظرات خود را در خصوص چارت سازمان لیگ و مسابقات اعلام نمایند‌.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری در خصوص ادامه یا لغو مسابقات رقابت‌های سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته سال 98 دیگر موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر گردید اواخر خردادماه پس از اخذ نظرات ستاد کرونا درباره این موضوع تصمیم نهایی اتخاذ شود.

مشارکت رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کاراته در پویش شب‌های همدلی


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته ایران کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته ایران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد