Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@22:57:31 GMT

تصاویر سیاه و سفید از ژاپن در اضطرار

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۸۹۸

تصاویر سیاه و سفید از ژاپن در اضطرار

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، وزیر اقتصاد ژاپن، علام کرد که دولت آن کشور به قصد دارد وضعیت اضطراری را در تعداد زیادی از 34 استانی که ضربه کمتری را از همه‌گیری ویروس کرونا خورده‌اند، زودتر از موعد تعیین شده برای سراسر کشور، یعنی 31 مه(11 خرداد)، لغو کند.

یاسوتوشی نیشیمورا گفت که علت برداشتن وضعیت اضطراری در بسیاری از مناطق این 34 استان این است که موارد جدید ابتلا به کرونا در آنها گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات ژاپن هفته گذشته وضعیت اضطراری کشور را تا آخر ماه مه تمدید کردند، ولی گفتند در جلسه 14 مه کارگروه ویژه مبارزه با ویروس کرونا، شرایط را مورد ارزیابی مجدد قرار خواهند داد.

13 استان از مجموع 47 استان ژاپن، از جمله استان‌های توکیو و اوساکا، شاهد گسترش سریع ویروس کرونا بوده‌اند.

این درحالی است که وضعیت اضطراری در ژاپن که قرار بود روز شش می به اتمام برسد به دستور نخست وزیر این کشور تا پایان ماه جاری تمدید شد.

شینزو آبه به خبرنگاران گفته بود بازگشت به زندگی عادی از هفتم ماه مه برای ژاپن دشوار خواهد بود و افزود کشور باید عزم خود را برای مبارزه در نبرد شکیبایی جزم کند.

تاکنون 16049 ژاپنی به ویروس کرونا مبتلا شده و 678 نفر نیز جان باخته اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ژاپن ویروس کرونا ویروس چینی کرونا ویروس اخبار کرونا وضعیت اضطراری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

کد خبر 6090504

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد