Web Analytics Made Easy - Statcounter

hln

طرفداری- جورج لیکنز، سرمربی سابق باشگاه تراکتور از دنیای مربیگری در سن 70 سالگی خداحافظی کرد.

در مصاحبه با سایت hln بلژیک، او در این مورد گفت:

من 35 سال مربیگری کردم و این تجربه ای فوق العاده چه در بلژیک و چه در کشورهای دیگر بود. به نظرم دیگر کافی است. می خواهم برای خودم وقت بگذارم. البته در 10 سال اخیر بیشتر یک مدیر فنی بوده تا اینکه مربیگری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بتوانم به یک باشگاه توصیه هایی کنم ولی دیگر مربیگری نخواهم کرد. زمان فوق العاده ای سپری کردم. در کشورهای مختلفی بودم و حال با فرهنگ ها و مذاهب مختلفی آشنا شدم و این فرصتی بود تا افراد فوق العاده ای را بشناسم.

لیکنز کار مربیگری خود را در سال 1999 و با لاکرن بلژیک شروع کرد. او در تیم های ملی مختلفی از جمله بلژیک، الجزیره، مجارستان، تونس و ... فعالیت کرد و اخیرا نیز مربی باشگاه تراکتور بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین