Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:55:06 GMT

۴۰ رستوران‌ بین‌راهی استان مرکزی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۳۵۰

۴۰ رستوران‌ بین‌راهی استان مرکزی بازگشایی شد

سید«حسن حسینی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم در پی مصوبه  پدافند زیستی استان مبنی بر تعیین تکلیف مراکز و تاسیسات گردشگری برای فعالیت در ایام کرونا گرفته شده است و رای مثبت نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، معاونت گردشگری استان، کارشناسان گردشگری و نمایندگان تاسیسات گردشگری را دارد.

وی اظهار داشت: تأسیسات پذیرایی گردشگری داخل شهری استان نیز اکنون به‌صورت بیرون نیز خدمات ارایه می‌کنند و دایر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: گشت مشترک نمایندگان ادارات بهداشت شهرستانی و بازرسان اداره کل مبنی بر حسن انجام کار و رصد کامل رعایت بهداشت  از سوی واحدهای پذیرایی بین راهی با شدت بیشتری در این ایام انجام می‌شود.

حسینی افزود: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز و واحدهای گردشگری استان موجب وارد آمدن ۷۵ میلیارد ریال خسارت به این صنعت در استان شده است.

وی اظهار داشت: ۵۰ میلیارد ریال از این خسارت برآورد شده مربوط به هتل‌ها،پنج میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال مربوط به مراکز اقامتی و بوم‌گردی ، ۶ میلیارد ریال متعلق به خانه مسافرها ، ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال مربوط به مجتمع‌های خدماتی، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال  متعلق به مهمان‌پذیرها و  ۲ میلیارد ریال‌مربوط به هتل اپارتمان‌ها است.

وی اظهار داشت: ۵۹ دفتر خدمات مسافر استان نیز در ایام شیوع کرونا سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خسارت دیده‌اند.

نخستین مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی پس از قم در اول اسفندماه سال ۹۸ مشاهده شد و مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ تا کنون به ۹۵۷ نفر رسیده است.

بیش از ۲ هزار جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده که ۸۷۳ اثر تاکنون در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی صنعت گردشگری گردشگری و صنایع دستی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیارد ریال استان مرکزی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901267

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد