Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک انگلیسی تاتنهام مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.
به گزارش آریا، صبح روز چهارشنبه، چند سارق وارد خانه دله آلی در شمال لندن شدند و او در درگیری با سارقین، مورد اصابت چاقو قرار گرفت. به نقل از اسکای، پس از اینکه در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه چند سارق وارد خانه دله آلی شدند، او در درگیری با آن‌ها مورد اصابت چاقو قرار گرفت اما اینطور که به نظر می رسد آسیب دیدگی او جزئی بوده و آسیب زیادی ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز اخبار کاملی از این حادثه منتشر نشده است.
نشریات انگلیسی خبر دادند دله آلی، هافبک جوان تاتنهام در اثر حادثه سرقت در منزلش در شمال لندن مورد حمله سارقان قرار گرفته و زخمی شده است. البته به نظر می رسید دله آلی موفق به فراری دادن دزدان شده و علیرغم درگیری به طور جدی مصدوم نشده است. دله آلی در کنار برادر و دوستانش در حال سپری کردن قرنطینه بوده که این اتفاق رخ داده است.
دو مرد درست بعد از نیمه شب بامداد چهارشنبه وارد خانه این بازیکن شده و ستاره ملی پوش انگلیسی را تهدید کرده اند. دله آلی نیز با این دو نفر درگیر شده و هنگام فراری شدن سارقان و به علت برخورد ضربه چاقو دچار آسیب دیدگی از ناحیه صورت شده است. دله آلی بعد از این حادثه در توییتر خود نوشت: "از همه پیام های شما متشکرم. تجربه وحشتناکی بود، اما حالا همه ما خوب هستیم. ممنون از حمایت شما."
سارقان اقلام بی شماری از خانه از جمله جواهرات و ساعت های دله آلی را به سرقت برده اند. به نظر می رسد حال حاضر پلیس در حال بررسی فیلم های دوربین مدار بسته برای تشخیص علت وقوع این حادثه در منطقه هادلی وود است.
در گزارش پلیس آمده است: "چهارشنبه شب در حدود ساعت 00:35 با پلیس تماس گرفته شد و یک حادثه سرقت در یک منزل مسکونی گزارش شد. دو مرد قبل از فرار اقدام به سرقت وسایل و جواهراتی کرده اند. صاحب این ملک، یک مرد 20 ساله، پس از درگیری فیزیکی دچار جراحت جزئی از ناحیه صورت شده است. او نیازی به معالجه و انتقال به بیمارستان نداشت. تحقیقات در مورد حادثه ادامه دارد."
سخنگوی باشگاه تاتنهام نیز اضافه کرد: "دله آلی تحت حمایت ماست. هر کسی هرگونه اطلاعاتی که در تحقیقات می تواند به پلیس کمک کند را در اختیار آنها قرار دهد."
در همان ابتدا گزارشاتی مطرح شد که جراحت او از این درگیری جدی نبوده و حال او خوب است. پس از اینکه بسیاری از مردم نگران حال او شده بودند، با انتشار یک توئیت به نگرانی‌های مردم پاسخ داد: از تمامی پیام‌های شما متشکرم. تجربه وحشتناکی بود اما اکنون حال همه ما خوب است. از حمایت‌هایتان قدردانی می‌کنم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دله آلی اصابت چاقو مورد اصابت چاقو قرار دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه دردناک اوایل فروردین ماه اتفاق افتاد. روز حادثه ساکنانی ساختمانی در یکی از محله های پایتخت صدای دعوا و مشاجره مرد نقاش و همسرش را از خانه آنها شنیدند. دقایقی بعد آنها متوجه آتش سوزی و دود از خانه این زوج شدند و پلیس و آتش نشانی را خبر کردند. وقتی آتش‌نشان به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش خانه مرد نقاش را در برگرفته بود.

آتش‌نشانان حریق را مهار کردند اما در جریان این حادثه مرد نقاش، همسر ۴۱ساله و پسربچه ۱۱ساله‌اش دچار سوختگی شده بودند که همگی به بیمارستان انتقال یافتند. شدت سوختگی زن ۴۱ ساله به حدی بود که او همان روز جانش را از دست داد اما پسر ۱۱ ساله وی و همسرش زنده بودند که در بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند. دو روز بعد اما پسر ۱۱ساله هم به دلیل شدت سوختگی جان باخت و به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به دو نفر رسید. از همان زمان و با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این آتش افروزی، پدر خانواده بوده است.

وی پس از مرخص شدن از بیمارستان بازداشت شد و در بازجویی ها درباره انگیزه‌اش از این جنایت هولناک گفت: من با همسر و پسرم اختلافات زیادی داشتیم و مدام بحثمان می شد. کار من نقاشی ساختمان است و روز حادثه می خواستم به ساختمانی برای کار بروم. از پسرم خواستم تا همراهم بیاید اما او مخالفت کرد. من هم به شدت عصبانی شدم و بعد از کمی مشاجره با ریختن بنزین روی خودم، تهدید کردم که خودسوزی می کنم. اما پسرم برایش اهمیتی نداشت و با لحن تندی جوابم را داد که خشمم را بیشتر کرد. از شدت ناراحتی روی پسرم هم بنزیم ریختم و فندک را کشیدم.

وی ادامه داد: در این بین همسرم به کمک پسرمان آمد اما خودش هم در این آتش سوخت. وی ادامه داد: من خیلی پشیمانم و اصلا قصد گرفتن جان همسر و فرزندم را نداشتم. همه چیز در یک لحظه و به دلیل عدم کنترل خشمم رخ داد.

این متهم با قرار قانونی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران ادراه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 847303 برچسب‌ها آتش‌ نشانی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • (ویدئو) لحظه اصابت موشک به خانه‌ای در شمال غزه
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)