Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:44:32 GMT

جسد جوان غرق شده در آبشار بیشه پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۳۹۲۵

جسد جوان غرق شده در آبشار بیشه پیدا شد

صارم رضایی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: رضا سلیمانی ۲۷ ساله ساکن ازنا که به همراه دوستان خود برای تفریح به آبشار بیشه رفته بودند متاسفانه ساعت ۱۲ ظهر هجدهم اردیبهشت ماه در آبشار بیشه غرق شد.

وی افزود: پس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات ۱۱۲ ‌ جمعیت هلال احمر بلافاصله تیم غواصی جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اظهار کرد: با توجه به خروشان بودن آب رودخانه که جستجو را برای امدادگران و تیم غواصی بسیار سخت کرده بود و همچنین تلاش بی وقفه تیم غواصی که پس از چهار دوره اعزام به محل حادثه و بعد از یک هفته جستجو پیکر بی جان این جوان را پیدا کنند و تحویل خانواده آن مرحوم دهند.

وی گفت: تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر لرستان در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز هموطنان می‌توانند با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

برچسب‌ها سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه