Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@02:25:54 GMT

اصناف فعال غیرضروری خوزستان پلمب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۳۷۶۹

بهرام جباری با انتقاد از شلوغی بازار و جنب و جوش مردم در استان با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از مردم استان درخواست داریم‌ تا به بحث فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم کمتر در بازارها و خیابان ها حضور پیدا کنند، افزود: یکی از دلایل بالا رفتن آمار کووید ۱۹ در استان خوزستان همکاری نکردن شهروندان در برخی مسائل است ‌و از این رو باید موارد بهداشتی بیشتر رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به بازرسی از بازار برای رعایت دستورالعمل تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری تصریح کرد: در این راستا ۱۰۰ گشت فعال متشکل از اماکن نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف تشکیل شده است و اکنون در حال بازرسی از صنوف هستند.

جباری بیان کرد: این گشت‌ها در صورت مشاهده بازگشایی اصناف غیرضروری نسبت به اخطار، بستن یا پلمب آن‌ها اقدام می‌کنند و در این زمینه از مردم ‌و اصناف انتظار همکاری بیشتر داریم.

وی خاطرنشان‌کرد: متاسفانه به دلیل رعایت نشدن طرح فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در چند روز اخیر شاهد افزایش مبتلایان به این ویروس هستیم که در این خصوص مقرر شده تا به واحدهای صنفی غیرضروری که خودسرانه اقدام به بازگشایی می‌کنند، اخطار داده شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس استان خوزستان معدن و تجارت استان خوزستان بهداشت و درمان سازمان صنعت معدن و تجارت معاون نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم