Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:44:29 GMT

حضور دانش آموز در مدارس اختیاری است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۶۸۵۳۱

حضور دانش آموز در مدارس اختیاری است

نخعی، با اشاره به بازگشایی برخی مدارس در شهرستان های دارای وضعیت سفید، گفت: حضور دانش آموز برای رفع اشکال اختیاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علیرضا نخعی»، امروز(27اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از برخی مدارس شهرستان چگنی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازگشایی مدارس استان از امروز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در راستای رفع اشکال دانش آموزان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان حفظ سلامت معلمان و دانش آموزان را در شرایط کنونی و به علت شیوع ویروس کرونا اولویت خواند و افزود: طبق این مصوبه با بازگشایی برخی مدارس هیچ گونه تدریسی صورت نخواهد گرفت و حضور دانش اموز برای رفع اشکال نیز اختیاری است.

 

وی ادامه داد: در برخی شهرستان های استان که از وضعیت سفید برخوردار هستند، امروز همزمان با سراسر کشور حضور اختیاری دانش‌آموزان در برخی مدارس آغاز شد.

 

نخعی یادآور شد: حضور دانش آموز در مدارس برای رفع اشکال نیز با رعیت پروتکل های بهداشتی و جمعیت سه الی پنج نفر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه حضور دانش آموزان در این مدارس اختیاری است، اظهار داشت: دانش آموزانی که از پوشش تلویزیون و طرح شاد برای آموزش تحصیلی خود استفاده می کنند، نیاز به حضور در مدارس ندارند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: اختیاری حضور دانش اموزان بازگشایی مدارس دانش آموزان برخی مدارس حضور دانش رفع اشکال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان