Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست با بزرگان عشایر عرب این شهرستان بابیان اینکه  بنده بعنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان نیازمند همفکری و کمک شما بزرگان هستم گفت:حل مشکلات شهر و ایجاد اشتغال برای جوانان اولویت من در خرمشهر است.

بزرگان عشایرهم در این  نشست گفتند: ما در کنار شما هستیم و گام به گام همراه شما برای رونق خرمشهر گام بر می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست در خصوص وضعیت فعلی کرونا ،سران و بزرگان عشایر عرب قول همکاری برای توجیه شهروندان و فرهنگ سازی جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی دادند و برای عید سعید فطر هم خواستار حضور نیافتن مردم در تجمعات عید دیدنی شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید سعید فطر بیماری کرونا فاصله گذاری اجتماعی بیماری واگیر دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری