Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:38:50 GMT

۳۷۷ بوشهری خون نذر کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۳۸۵

۳۷۷ بوشهری خون نذر کردند

نرگس عبیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نذر خون ویژه ماه مبارک رمضان  صبح و شب‌های منتهی به آیین احیا از روز نوزدهم تا شب بیست و سوم با هدف فراهم کردن زمینه اهدای خون برای مردم اجرا شد.

وی اضافه کرد: هر چهار مرکز بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان پس از افطاری برای اجرای طرح نذر خون فعال بودند و ۵۰۵ نفر از هم‌استانی‌ها به این مراکز مراجعه کردند که از این شمار ۳۷۷ نفر موفق شدند خون خود را اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مرکز انتقال خون استان بوشهر گفت: درزمان حاضر ذخیره خون استان بوشهر وضع مطلوبی دارد و پاسخگوی نیازهای بیمارستانی است اما نیاز به خون همیشگی است و روند اهدای خون باید مستمر باشد.

عبیدی ادامه داد: اکنون بیشترین نیاز به خون در گروه‌های خونی -A-، B و AB- است و دارنندگان این گروه‌های خونی می‌توانند برای کمک به تامین ذخیره کافی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

برچسب‌ها بوشهر نذر خون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نذر خون بوشهر نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • رجزخوانی به زبان بوشهری
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۸۰۰۰هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر بهسازی می شود