Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال، گفت: باید نیازهای والیبال برای ۱۰ سال آینده مشخص شود تا برای برطرف کردن آن‌ها نیز برنامه‌ریزی کنیم. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست کارگروه مشورتی کمیته آموزش و استعدادیابی، اظهار داشت: حوزه متنوع آموزش و پژوهش، استعدادیابی و مربیان اهمیت ویژه‌ای برای فدراسیون والیبال دارد که شاید ماهیت آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تشکر از افرادی که در 30 سال گذشته در این حوزه‌ها فعالیت کردند، تصریح کرد: وضعیت امروز والیبال ایران، مرهون تلاش و زحمات این افراد است. اما در این نشست باید مشخص کنیم که از کمیته مربیان، آموزش و استعدادیابی چه انتظاراتی داریم.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به سئوال‌های مطرح شده از سوی کارشناسان در رسانه‌ها مبنی بر این که چرا فدراسیون، کمیته مربیان یا فنی ندارد، گفت: ابتدا باید درک مشترکی از تشکیل و فعالیت این کمیته‌ها داشته باشیم. در مشورت‌های انجام شده، کارشناسان بعضاً توقعات و خواسته‌های صنفی را برای ایجاد این کمیته‌ها و کمیته‌های آموزش و استعدادیابی بیان می‌کنند، در صورتی که نگاه فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی والیبال، متفاوت، علمی و آموزشی است.

داورزنی: در مدیریت کلان نیاز به حضور تنها افراد والیبالی نیست/ نگران جوسازی‌های فضای مجازی برای تخریب افراد نیستیم

داورزنی در ادامه با طرح دو سوال که آیا همان‌گونه که والیبال ایران در رده‌های سنی و بزرگسالان در جهان رشد کرده است، در حوزه آموزش، استعدادیابی و مربیان فعالیت کرده‌ است؟ و آیا خروجی آموزش فدراسیون، انتظارات والیبال ایران را پوشش داده است؟ گفت: نگاه به کمیته آموزش نباید تنها کمی باشد و فقط به برگزاری کلاس‌ها اهمیت دهیم.

وی تاکید کرد: باید نقاط ضعف شناسایی و برای برطرف کردن آن‌ها، برنامه‌ریزی شود و در مرحله بعدی نیازهای والیبال برای 10 سال آینده مشخص شود تا برای برطرف کردن آن‌ها نیز برنامه‌ریزی کنیم.

داورزنی با یادآوری این که در استعدادیابی و آموزش فدراسیون والیبال کارهای زیادی انجام شده است، گفت: نتایج این فعالیت‌ها منجر به حضور بازیکنان بزرگی در تیم‌های ملی و رده‌های سنی والیبال ایران شده است، اما گاهی بازیکنانی به دلایل متعدد از گردونه والیبال خارج شدند که به نوعی سرمایه‌سوزی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید برای کمیته‌ آموزش و استعدادیابی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ضمن تضمین آینده والیبال ایران، به نیازهای جدید ورزش مانند مباحث روانشناسی و… نیز توجه شود.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این که تلاش می‌کنیم ترکیبی از دوستان با توانمندی‌های مختلف را در اعضای کمیته آموزش و استعدادیابی داشته باشیم، تاکید کرد: ابتدا باید اهداف نهایی این کمیته مشخص شود و در ادامه به شکل ظاهری آن بپردازیم، اما نباید ارتباط با دانشگاه‌ها را فراموش کنیم؛ زیرا متناسب با نیاز می‌توانیم از توانایی دانشگاه‌ها در زمینه آموزش و استعدادیابی استفاده کنیم.

نشست کارگروه مشورتی کمیته آموزش و استعدادیابی امروز (یکشنبه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی و با حضور حسینعلی مهران‌پور، رحمت نوری، احمد لاهوتی، جواد مهرگان، علی پورعروجی، جعفر هوتهم، علی فتاحی، محمد معانی، میترا شعبانیان، فریبا سلیمانی،  فریبا صادقی، شیوا آزاد فدا و نازآفرین فرنودی برگزار شد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا داورزنی والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی والیبال محمدرضا داورزنی والیبال والیبال ایران برنامه ریزی کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است