Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رباط کریم گفت: مردم رباط کریم رزمایش کمک‌مومنانه را به بهترین شکل ممکن اجرایی کردند و مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در شهرستان رباط کریم برگزار می‌شود. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازرباط کریم، جلسه هماهنگی اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک‌ مومنانه در شهرستان رباط کریم امروز که با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین ترابی امام‌جمعه و سرگرد پاسدار شهیری فرمانده و مسئولان سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان رباط کریم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه شهرستان رباط‌کریم نسبت به مشارکت مردم و مسئولین اظهار کرد: انصافا مردم عزیز و خیرین فهیم و دستگاه‌های مختلف شهری و شهرستانی بخوبی در راستای اجرای توصیه و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه پای کار آمدند و دو مرحله از رزمایش مواسات را با توزیع 5هزار بسته معیشتی و بهداشتی به شکل بسیار مناسبی اجرایی شد.

ترابی در ادامه افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه شهرستان رباط کریم بیش از دو هزار بسته تهیه شد و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، مساجد و موسسات خیریه توزیع شد و در مرحله دوم بیش از 3000 بسته توسط قرارگاه رزمایش کمک‌مومنانه شهرستان تهیه و از طریق پایگاه های مقاومت بسیج  بین خانواده های نیازمندان و آسیب دیده در بحث کرونا توزیع شد.

وی درباره اجرای مرحله سوم رزمایش عنوان کرد: مرحله سوم رزمایش کمک‌ مومنانه در شهرستان رباط کریم روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه و با 1500 بسته معیشتی اجرا خواهد شد و بسته های تهیه شده در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود‌.

حکم تخریب 150 مورد ساخت وساز غیرمجاز در رباط کریم صادرشد2000 بسته معیشتی و بهداشتی در اولین مرحله رزمایش کمک‌ مومنانه در رباط کریم توزیع شد5000 بسته معیشتی و بهداشتی در رباط کریم توزیع می‌شود‌‌‌انتهای پیام/ ز R1338/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه شهرستان رباط کریم مرحله سوم رزمایش رباط کریم بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مسابقه ملی «سدید» در 4 بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد 1403 برگزار می‌شود.

برگزاری دوره "سفیر تراز جمهوری اسلامی" به همراه مسابقه شبیه سازی در دانشگاه امام صادق(ع)

در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت 3 دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.

براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.

دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت 1403 مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.

برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:

یک جایزه 20 میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه 10 میلیون ریالی برای دو نفر
3 جایزه 5 میلیون ریالی برای سه نفر

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری