Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@06:12:15 GMT

تعلیق کارمندان خطوط پرواز امارات

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۹۱۹۶

تعلیق کارمندان خطوط پرواز امارات

شرکت خطوط هوایی امارات قصد دارد حدود ۳۰هزار شغل را برای کاهش هزینه ها در اثر شیوع ویروس کرونا کاهش دهد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، شرکت خطوط هوایی امارات قصد دارد حدود 30هزار شغل را برای کاهش هزینه ها در اثر شیوع ویروس کرونا کاهش دهد و این باعث می شود که در پایان ماه مارس ، تعداد کارمندان خود را از بیش از 105000 نفر در پایان ماه مارس کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شرکت همچنین در نظر دارد سرعت بازنشستگی خود را تسریع کند. امارات ، یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی جهان ، در اوایل این ماه گفت که به خاطر ویروس کرونا با بدهی های سنگین روبرو شده است.

 

خطوط هواپیمای دولتی امارات گفته است تعلیق پروازها خسارات جبران ناپذیری به این شرکت وارد کرده است و مجبور بسیاری از نیروهای خود را تعدیل کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: امارات متحده عربی امارات امارات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو در سال آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سخنگوی شهرداری پایتخت در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: سال آینده مابقی ایستگاه‌های میانی و دو ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ افتتاح خواهد شد و تونل خط هفت از ایستگاه میدان کتاب تا دانشگاه علوم‌تحقیقات نیز به پایان می‌رسد که اقدام عمرانی جدی است.

عبدالمطهر محمدخانی افزود: غیر از دو ایستگاه شمالی خط هفت، همه خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سخنگوی شهرداری پایتخت همچنین با بیان اینکه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با حکم شهردار به عنوان سرپرست شرکت مترو انتخاب شد، تاکید کرد: آقای درستی به لحاظ تیمی و تخصصی همکاری خوبی با معاون حمل و نقل دارد و بهترین اقدام این بود که به شرکت مترو بازگردد.

عبدالمطهر محمدخانی افزود: حجم اقدامات به گونه‌ای است که باید یک نیروی متخصص در راس امور باشد بنابراین آقای درستی به عنوان سرپرست شرکت مترو و رضا محمدنژاد بیدخت به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • کارنامه شرکت مترو تهران در سال 1402
  • بهره برداری از تمام خطوط هفت‌ گانه مترو در سال آینده
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • به‌جز ۲ ایستگاه تمام خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو در سال آینده
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • ضرورت کاهش ترافیک تهران با گسترش خطوط مترو