Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده با اعلام این خبر گفت: امروز بعد از گذشت پنج سال تلاش موافقت  قطعی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل صادر شد.

وی گفت: با صدور این موافقت قطعی، هویت دانشکده داروسازی تایید شده و این شروعی جدید است تا با اراده ای بیشتر به سراغ توسعه دانشکده برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهپایه زاده افزود:  دانشکده داروسازی بر اساس یک برنامه استراتژیک به اینجا رسیده و لازم است برای از این به بعد یک برنامه استراتزیک پنج ساله جدید طراحی شود؛ برنامه ای که توجه ویژه ای به  آموزش، پژوهش، ارتباط با صنعت و توسعه خدمات داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه ۵ ساله به تایید هیات رئیسه دانشگاه خواهد رسید تا به عنوان یک تکلیف قانونی با تغییر دولت و اشخاص روند رو به رشد دانشکده متوقف نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد: ضروری است فعالیت داروسازانی که در ذیل سایر دانشکده ها فعالیت دارند، در مسیر دانشکده داروسازی قرار  بگیرد و با هماهنگی موجب هم افزایی و تقویت دانشکده داروسازی شوند.

وی خاطر نشان کرد: حمایت ها همچنان باید از دانشکده داروسازی ادامه داشته باشد تا با همدلی که در این دانشکده جوان وجود دارد، شاهد موفقیت های بیشتری در آینده باشیم.

همچنین دکتر علیرضا وطن آرا رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: جلب اعتماد دانشگاه و وزارت بهداشت برای صدور موافقت  قطعی مرهون زحماتی است که همکاران بنده در دانشکده داروسازی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه ما برای تسهیل در دریافت موافقت قطعی هیچ کار اضافه ای انجام نداده ایم و فقط برای رسیدن به استانداردها تلاش کردیم، افزود: در این مدت مدام از سوی شورای آموزش داروسازی و تخصصی پایش می شدیم و زمانیکه دکتر اصغری به اینجا آمدند، تشخیص شان این بود که این دانشکده ظرفیت خودش را پیدا کرده است.

وطن آرا گفت: آنچه که تا الان انجام شده تلاش برای به رسمیت شناختن دانشکده داروسازی به عنوان یک بازیگر در عرصه  آموزش کشور بوده اما همچنان تعهداتی به وزارت بهداشت داریم.

وی افزود: ساختار تشکیلاتی دانشکده هر چه زودتر باید تصویب شده تا جایگاه معاونت ها و دپارتمان های دانشکده به شکل رسمی درآیند و همچنین جایگاه دانشکده نیز در دانشگاه تثبیت شود. توسعه فضای فیزیکی دانشکده به عنوان دیگر تعهد دانشکده است و متعهد هستیم فضای آموزشی دانشکده داروسازی را حداقل به هشت هزار متر برسانیم.

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در حال حاضر هجده نفر به عنوان هیات هلمی با دانشکده داروسازی همکار دارند و این تعداد باید حداقل به بیست و پنج نفر برسد تا بار فعالیتهای آموزشی و پژوهشی به خوبی بین آنها تقسیم شود. البته در مورد کارکنان اداری هم در مضیقه هستیم، به ویژه تعداد کارکنان در اداره آموزش کافی نیستند.

وطن آرا با بیان اینکه اگر تجهیزات پژوهشی دانشکده کامل شود، فعالیتهای پژوهشی در جایگاه خوبی قرار خواهد گرفت، افزود: تحقق ایده آموزش از طریق فضای مجازی، با شیوع کرونا تسریع پیدا کرده و ضبط با کیفیت آموزش ها در تابستان آغاز خواهد شد و انشالله محتوای خوبی تا پایان تابستان آماده می شود.

وی از اعتباربخشی فعالیتهای آموزشی به عنوان یکی از برنامه های دانشکده داروسازی در سال ۱۳۹۹ خبر داد و افزود: جلسات کارگروه مربوطه به طور هفتگی در حال برگزاری است و خوشبختانه تا استانداردهای مورد نظر خیلی فاصله نداریم. امیدواریم دانشکده داروسازی بتواند در سال ۱۳۹۹ دستاوردهای بیشتری برای دانشگاه علوم پزشکی ایران کسب کند و در حوزه ارتباط با صنعت بتواند به عنوان یک الگوی موفق در بین دانشکده های داروسازی معرفی شود.

کد خبر 4928391

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایران پردیس خودگردان داروسازی ویروس کرونا دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها سازمان سنجش امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور خوابگاه دانشجویی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشکده داروسازی عنوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره شهید مطهری به صورت متمرکز، ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و پس از آن در قطب‌های کلان منطقه ۹ آموزشی برگزار می‌شود و مشارکت دانشجویان در حوزه اجرایی و پنل‌های آموزشی، یکی از رویداد‌های جدید آموزشی در این دوره از جشنواره شهید مطهری است.   دکتر حمیدرضا کیانی فر افزود: هفت پنل و رویداد آموزشی توسط دانشجویان اجرایی می‌شود که محوریت آنها بر مبنای حضور دانشجو در حوزه آموزش به عنوان دستیار یا کمک کننده آموزش است.   وی با بیان اینکه توانمندی دانشجویان در حوزه هوش مصنوعی، آموزش رباتیک و واقعیت افزوده، مثال زدنی است، اظهار داشت: بر این اساس هفت پنل آموزشی توسط این دانشجویان ارائه می‌شود و در مجموع ۲۹ رویداد آموزشی برای هفدهمین دوره جشنواره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این پنل‌ها به مشکلات آموزشی کلان منطقه ۹ و راهکار‌های آن پرداخته می‌شود، گفت: علاوه بر این سه مسابقه در زمینه یادگیری و آموزش برگزار می‌شود که مسابقه اتاق فرار آموزشی یکی از رخداد‌های جذاب این دوره برای دانشجویان خواهد بود.   دکتر کیانی فر با اشاره به اینکه یک مسابقه علمی نیز در افتتاحیه برای دانشجویان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان برتر قدردانی می‌شود و از فرایند‌هایی که طی سال گذشته ارائه و داوری شده نیز قدردانی به عمل می‌آید.   وی ادامه داد: جایزه تداوم آموزشی نیز به کسانی تعلق می‌گیرد که در طی پنج سال یا بیشتر، اقدام نوآورانه و مورد تایید آموزش را به طور مستمر انجام داده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: برای اولین بار از استاد و دانشجویان پایان نامه‌های برتر در حوزه آموزش علوم پزشکی قدردانی می‌شود.   وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های در اختیار دانشگاه‌های کلان منطقه ۹ قرار می‌گیرد و به غرفه برتر جایزه ویژه اهدا می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیشتر از ۱۰۰ نفر در هفدهمین جشنواره مطهری قدردانی خواهند شد.   دکتر کیانی فر ابراز کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور موثر دانشجویان و اختتامیه با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)