Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ۲۸ اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی موزه است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید به صورت حضوری از موزه‌ها انجام نمی‌شود؛ علاقه‌مندان و گردشگران به بازدید از آثار فاخر و مختلف تاریخی و سبک‌های مختلف هنری می‌توانند با مراجعه به سایت بانک به صورت مجازی از این آثار دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در موزه بانک ملی ایران اشیای قدیمی و با ارزشی شامل مجموعه‌های ارزشمند سکه ها، تابلو‌های نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی‌های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک‌ها و یا شخصیت‌های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزار‌های تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است. بیشتر بخوانید:  با "هپ" شاد و سرگرم باشید لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی اخبار بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد