Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:48:53 GMT

انحراف در تحقق بودجه ۹۸ شهرداری تربت حیدریه بدون مجوز شورا

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۶۵۰

انحراف در تحقق بودجه ۹۸ شهرداری تربت حیدریه بدون مجوز شورا

نادر سلیمانی گفت: احصای بودجه شهرداری در سال ۹۸ بصورت کامل محقق نشده و انحرافاتی در آن وجود دارد که این انحرافات بدون اخذ مجوز از شورای شهر انجام گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نادر سلیمانی رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر تربت حیدریه صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه احصای بودجه شهرداری در سال ۹۸ بصورت کامل محقق نشده و انحرافاتی در آن وجود دارد، افزود: البته تحقق هزینه بودجه در سال گذشته، ۱۲ درصد بیشتر از درآمد تصویب شده بوده، اما در سال ۹۸ سرفصل های هزینه و درآمد بر اساس آنچه در همه شهرداری ها بوده و هست جابجایی وجود داشته و این انحرافات بدون دریافت مجوز از شورا در بعضی از سرفصل ها حتی تا ۱۰ میلیارد تومان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: لازمه این انحرافات مجوز گرفتن شهرداری از شورا بود که این اتفاق محقق نشده و در نامه ای از شهردار خواسته ایم که تا آخر اردیبهشت دلایل این انحرافات را به شورا توضیح دهد.

رامین مصطفوی در خصوص این انحراف در بودجه با تذکر بر اینکه زمان آن برای طرح این مسئله یعنی اصلاحیه بودجه شهرداری گذشته، گفت: اگر نیاز به گذراندن مصوبه است ایرادی ندارد اما زمان برای این کار مناسب نیست.

مهسارمضانپور نائب رئیس شورای شهر گفت: اصلاح بودجه در همان سال مالی باید ارایه شود و حال که زمان ان گذشته است، تصویب اصلاح بودجه ۹۸ صحیح نیست، لذا باید تفریغ بودجه به شورا ارسال شود.

علی محمد الهیاری هم در ادامه توضیحات سایر اعضا گفت: این مسئله تفریغ بودجه است نه اصلاح، به این علت که درآمدها و هزینه ها انجام گرفته و این مصوبه قانونی نیست.

محمد امانی رئیس کمیسیون فرهنگی ابراز داشت: وقتی مسئله ای در کمیسیون اقتصادی مطرح شده و کار کارشناسی انجام گرفته دیگر بحث در خصوص این مسئله در جلسه شورا نیازی نیست.

در پایان اکثریت اعضای شورا، رای گیری اصلاحیه بودجه ۹۸ شهرداری را نیاز به انجام ندانسته و رای گیری صورت نپذیرفت.

با تأکید رئیس شورا رای گیری مجددا انجام شد و فقط دو عضو (سید مهدی وقفی و محمد امانی) رای مثبت به اصلاحیه بودجه دادند که در نتیجه اصلاحیه بودجه سال ۹۸ اصلاح نشد و این درخواست شهرداری از شورای اسلامی شهر رد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اصلاحیه بودجه شورای شهر سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در پایتخت با مدیریت شهری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهارداشت: به طور مثال قطعا هیچ کس نمی تواند موضوع آسفالت را منکر شود،درگذشته متوسط آسفالت 700 هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزارتن رسیده است و یا افتتاح پی در پی پروژه ها در شنبه های امید و افتخار و گشایش هایی که در پروژه ها اتفاق افتاده و .....

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیرا اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال 1402 در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 1402 برای اولین بار 30 همت متمم ارائه شده است و امسال حتما به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه 151 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم 80 هزار میلیارد تومان فقط به پروژه های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی،همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان