Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان نخستین دوره جشنواره ملی "دسترنج" با هدف روایت شکل‌گیری کسب‌وکار‌های کوچک و خانگی و رونق دادن به مشاغل نوپا منتشر شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فراخوان برگزاری نخستین دوره جشنواره مجازی دسترنج با شعار شنیدن روایت‌های کسب‌وکار منتشر شد؛ بنابراین گزارش، اولین دوره جشنواره ملی دسترنج با هدف کمک به کسب‌وکار‌های خانگی و کوچک و بازنمایی روایت‌های گوناگون از این مشاغل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته برگزارکنندگان این جشنواره، این رویداد در تلاش است تا نشان دهد در ورای به راه افتادن هر کسب و کار جدیدی، قصه و روایتی وجود دارد که شنیده شدن این روایت‌ها میتواند به رونق آن و راه اندازی کسب و کار‌های جدید کمک کند.

در این گزارش آمده: صاحبان کسب‌وکار‌های مختلف می‌توانند روایت‌های تلاش خود از نحوه شکل‌گیری و شروع تا رسیدن به مؤفقیت را در قالب روایت مکتوب، مستند، پادکست، مجموعه عکس و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار به اولین دوره جشنواره ملی دسترنج، تا ۲۰ خرداد ماه امسال اعلام شده است.

این گزارش بااشاره به حمایت سایت و فروشگاه "باسلام" ازاین جشنواره می‌افزاید: تولیدکنندگان آثار می‌توانند یکی از غرفه‌داران فروشگاه "باسلام" را به عنوان سوژه اثر تولیدی خود انتخاب کنند، قرار است برای آثار غرفه‌داران "باسلام" دراین جشنواره بخشی مجزا اختصاص یابد.

در این جشنواره قراراست برای نخستین بار ایده استفاده از مهارت قصه‌گویی و روایت‌پردازی برای جلب نظر مخاطبان به محصولات تولیدی، تجاری یا خدماتی تبدیل به یک رقابت شده و تلاش شود فضایی برای دیده شدن روایت‌های کسب‌وکار در کشور ایجاد شده و این رویداد به اتفاقی امیدساز برای اقتصاد کشور تبدیل شود.

هنرمندان و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در جشنواره و ارسال اثر به سایت جشنواره به آدرس dastranjfestival.ir مراجعه و آثار خود را در همین نشانی بارگذاری نمایند.

اولین دوره جشنواره ملی دسترنج با حمایت مؤسسه دانش بنیان برکت ستاد اجرایی فرمان امام، فروشگاه اینترنتی باسلام، شرکت ملی پست و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم صنایع فرهنگی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره ملی جشنواره مجاز کسب و کار مشاغل پرریسک دوره جشنواره ملی کسب وکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد. مهلت ارسال آثار این جایزه تا ۳۱ شهریور است.

سی‌ودومین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند در دو حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی، در سه بخش تألیف، ترجمه و تصحیح که برای نخستین‌بار طی سال گذشته میلادی (۲٠۲۳) به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف (غیر از ایران) چاپ شده است، در بهمن‌ماه ۱۴٠۳ برگزار می‌شود.

دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال از تمام ناشران، پدیدآورندگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند یک نسخه مکتوب از کتاب موردنظر خود را برای شرکت در این دوره از جایزه به نشانی دبیرخانه و نسخه الکترونیک کتاب را نیز به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.bookaward.ir ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان موضوع آثار ارسالی در بخش مطالعات اسلامی شامل کلیات، معارف اسلامی، تاریخ اسلام، رجال، اخلاق، علوم قرآنی، حدیث، ترجمه متون اسلامی، قرآن‌پژوهی و تفسیر، فقه و حقوق اسلامی، علم کلام، فلسفه، تصوف و عرفان، تاریخ علم در اسلام، فرهنگ و تمدن اسلامی، اقتصاد اسلامی، هنر و معماری اسلامی، مطالعات اسلامی معاصر و … و در بخش مطالعات ایرانی شامل کلیات، زبان و زبان‌شناسی ایرانی، مردم‌شناسی، تاریخ علم در ایران، شعر و ادب فارسی، تاریخ ایران، هنر و معماری ایرانی، تاریخ و تمدن ایران باستان، ترجمه آثار اندیشمندان ایرانی و… است.

آثار ارسالی باید از ابتکار و خلاقیت در ارائه بینش اسلامی و تحقیقات و مطالعات ایرانی و بهره‌مندی از ارزش فرهنگی درخور توجه و منطبق با معیارهای تحقیقی و پژوهشی و استناد به منابع معتبر و علمی، برخوردار باشند.

تناسب حجم کتاب با محتوا، فصل‌بندی موضوعات، رعایت هماهنگی فصل‌ها و یک‌دستی مطالب، ذکر فهارس فنی، اهتمام به ویراستاری، آرایه مناسب کتاب و نداشتن اغلاط چاپی، رعایت معیارهای اساسی ترجمه در کتاب‌های ترجمه‌شده، رعایت آداب و قواعد تصحیح انتقادی متون به همراه توضیحات و حواشی لازم و ارائه نسخ بدل به حد کافی در کتاب‌های تصحیح‌شده از ویژگی‌های آثار ارسالی است.

کد خبر 6093284 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد