Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنعلی نوری روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن عدم تجمع افراد، راهپیمایی روز قدس نیز تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بدین منظور تدبیری اتخاذ شد که حرکتی نمادین انجام و پیام روز قدس به گونه‌ای دیگر به جهانیان مخابره شود.

دبیر جبهه مردمی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان گفت: حرکت پیاده‌روی الی بیت المقدس در سراسر کشور برگزار خواهد شد و این برنامه امروز در این استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این حرکت ساعت ۱۶ از میدان فلسطین شهر زاهدان آغاز و در شهرهای زابل از مزار شهید میر حسینی واقع در منطقه جزینک، ایرانشهر ساعت ۱۷ بیت مقام معظم رهبری، چابهار ساعت ۱۸مسجد پیامبر اعظم (ص) و سراوان ساعت۱۷ مسجد امام سجاد(ع) شروع می‌شود.

نوری بیان کرد: این حرکت با تجربه شیرین و دلچسب زائران اربعین و با توجه به شعار امام راحل (ره) که فرمودند« راه قدس از کربلا می‌گذرد» انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح چاوش خوانی یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده حرکت امروز است که در محل پایانی مراسم برگزار خواهد شد.

دبیر جبهه مردمی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تابلو کیلومتر شمار مسیر زاهدان تا کربلا و بیت المقدس توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مسیر خروجی زاهدان به سمت کرمان در نظر گرفته شده که نمونه این تابلو در سایر شهرهای نام برده نیز وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: همچنین فعالیت گسترده‌ای در فضای مجازی تشکیل شده و این فرصت مغتنمی است که تا عمق جبهه دشمن ورود کنیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان قدس زاهدان بیت المقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قدس زاهدان بیت المقدس سیستان و بلوچستان قدس زاهدان بیت المقدس سیستان و بلوچستان بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟