Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:49:33 GMT

چرا ایستگاه پایش کیفی هوای همدان راه‌اندازی نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۶۲۲

چرا ایستگاه پایش کیفی هوای همدان راه‌اندازی نمی‌شود؟

ایسنا/همدان معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با اعلام شاخص هوای سالم برای شهر همدان، از علت عدم راه اندازی ایستگاه پایش کیفی هوا سخن گفت.

سیدعادل عربی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: برای اتصال ایستگاه به سامانه نیاز به اتصال به شبکه اینترنت است و درخواست داده ایم که مخابرات برای اتصال سامانه به شبکه اینترنت در روزهای آینده اقدام می کند و ایستگاه به سامانه متصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انتقال دستگاه پایش از مدت ها پیش انجام شده و خوشبختانه مشکلات برق و تلفن نیز رفع شده است.

عربی با اعلام شاخص سالم برای هوای همدان گفت: هم اکنون برای رصد شاخص کیفی هوا ناچار هستیم به بیمارستان بعثت مراجعه و از داخل ایستگاه اطلاعات را ثبت کنیم که به زودی با اتصال ایستگاه به سامانه مشاهده وضعیت هوا برای همشهریان امکان پذیر خواهد بود اما در حال حاضر هوای همدان سالم است.

ایستگاه پایش کیفی هوای شهر همدان به منظور دستیابی داده های دقیق تر و جامع تر روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ به محوطه بیمارستان بعثت منتقل شده است.

مقرر بود روز شنبه یا یکشنبه این هفته ایستگاه پایش کیفی هوای همدان به سامانه متصل شود تا شهروندان بتوانند شاخص کیفیت هوا را مشاهده کنند که این امر تاکنون انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محیط زیست كيفيت هوا هواي سالم ایستگاه پایش کیفی هوا هوای همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در خرمشهر با شاخص ۱۱۱ و در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید اهواز به ترتیب‌های ۱۳۲ و ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
همچنین وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه حفاری و پست برق شماره سه اهواز، بهبهان، حمیدیه، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
وضعیت هوای رامشیر و شادگان با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان