Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@00:04:32 GMT

محكوميت قطعی يک واحد آلاينده صنایع غذایی در استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۷۸۴

محكوميت قطعی يک واحد آلاينده صنایع غذایی در استان تهران

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از محکومیت قطعی یک واحد تولیدی صنایع غذایی به‌دلیل ایجاد آلودگی محیط زیستی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از حفاظت محیط زیست استان تهران، علیرضا فاضلی در ارتباط با محکومیت قطعی یک واحد آلاینده در شهرستان بهارستان اظهار کرد: یک واحد فعال در زمینه تولیدات صنایع غذایی و لبنی که به‌دلیل استقرار نامناسب، تخلیه فاضلاب خام به اراضی مجاور، ایجاد آلودگی محیط زیستی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی به مرجع قضایی معرفی شده بود به جزای نقدی و حبس سه چهارم یک‌سال محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان این‌که اعلام جرم علیه واحد موصوف از سال‌های گذشته و طی چندین نوبت به مرجع قضایی انجام شده بود، گفت: علی‌رغم آلایندگی و تخلفات صورت گرفته توسط این واحد، صدور حکم قطعی با توجه به اعتراضات متشاکی به آراء صادره تاکنون به تأخیر افتاده بود.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان همچنین به پیگیری‌های مستمر این اداره که در نهایت منجر به صدور حکم محکومیت قطعی با اصلاح حکم قبلی شد، اشاره و خاطر نشان کرد: این اداره در راستای رسالت سازمانی خود، در جریان گشت و پایش‌های شبانه‌روزی و مستمر تمامی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرستان را مورد پایش قرار داده و واحدهایی که بدون اتخاذ تمهیدات لازم، موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم می‌آورند و پس از دریافت اخطاریه نسبت به بهبود و اصلاح عملکرد فعالیت خود اقدامی انجام نمی‌دهند به مراجع قضایی معرفی و پرونده آنها تا حصول نتیجه از سوی این اداره  پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود