Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:24:23 GMT

مهدیشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۱۴۹

مهدیشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جعفر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری افزود: شهرستان آرادان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و نیز شهرستان میامی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در وضعیت سفید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امکان تغییر وضعیت سفید، زرد و قرمز شهرستان‌های استان سمنان به سرعت وجود دارد، با توجه به جمعیت شهرها، این آمار خیلی دقیق نمی‌تواند باشد.

جندقی بیان کرد: اوج موارد مثبت ابتلا به کرونا در استان سمنان در روز‌های ۱۸ تا ۲۴ اسفند ۹۸ بود و پس از آن شیوع کرونا روند کاهشی داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: غربالگری برای شناسایی مبتلایان احتمالی به کرونا در دو مرحله در این استان اجرا شد.

او تصریح کرد: ۲۰ هزار و ۱۹۳ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع فروش مواد غذایی و ۹ هزار و ۵۲۶ مورد بازدید از اماکن عمومی برای مقابله با شیوع کرونا انجام شد.

جندقی ابزار داشت: ۱۸۴ مرکز تهیه و توزیع فروش مواد غذایی و اماکن عمومی که در موضوع اجرای دستورالعمل‌های مقابله با همه‌گیری کرونا تخلف داشتند، به مراجع قضایی معرفی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: نظارت بر دفن بهداشتی متوفیان ناشی از بیماری کرونا، ضدعفونی کردن محیط، طراحی، چاپ و توزیع پوستر و بازدید‌های مشترک، از جمله اقدام‌ها برای سالم سازی محیط و مقابله با شیوع کرونا بوده است.

مهدیشهر در حالی اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد که ۱۴ اردیبهشت اعلام شد، سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و دامغان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های این استان در وضعیت قرمز قرار دارد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا علوم پزشکی سمنان غربالگری مبتلایان به کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت