Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:03:52 GMT

رجبی: هیئت فوتبال خراسان رضوی از یکنواختی خارج شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۰۵۰

رجبی: هیئت فوتبال خراسان رضوی از یکنواختی خارج شده است

ایسنا/خراسان رضوی مدرس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص عملکرد یک ساله هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: روند حرکت هیئت فوتبال امیدوارکننده‌ است به شرطی که تا پایان راه به این شکل ادامه‌یابد.

علیرضا رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط فوتبال خراسان و عملکرد هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: برای بررسی یک سال اخیر، ابتدا باید به پروسه انتخاباتی بازگردیم که در فضایی رقابتی، پرشور و سالم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولی از یک انتخابات سالم به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بیرون آمد و با اکثریت آرا کارش را آغاز کرد.

وی افزود: برگ برنده اصولی در انتخابات، آرای روسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها بود چرا که خراسان رضوی شهرستان‌های زیادی دارد و روسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها با مطالعه برنامه احسان اصولی و با توجه به سوابق و حضور وی در شورای شهر مشهد، به او رای اعتماد دادند.

رجبی بیان کرد: به نظر من مهم‌ترین تغییر هیئت فوتبال ایجاد فضای احترام بوده است. وقتی مسئولی انتخاب می‌شود، شاید احساس تحکم در او شکل بگیرد اما در عملکرد احسان اصولی و مجموعه هیئت فوتبال نکته حائز اهمیت اخلاق‌مداری و برخورد محترمانه با ارباب رجوع است.

این پیشکسوت داوری فوتسال خراسان در خصوص وضعیت داوران استان ادامه داد: در حوزه داوری چندین جلسه برگزار شد و تبادل نظر صورت گرفت و از بزرگان و پیشکسوتان استان نظرخواهی شد، جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و مطالب به صورت مستقیم به نظر رئیس هیئت رسید. امیدوارم این تفکر تداوم داشته باشد و مختص به ابتدای فعالیت نباشد.

رجبی با بیان اینکه جوانان انگیزه فراوانی برای کار کردن دارند، خاطرنشان کرد: جوانان ما با تفکر نو و انرژی مثبت افراد صاحب ایده‌ای هستند و قطعا به پیشرفت فوتبال استان کمک می‌کنند.

مدرس داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: هیئت فوتبال از یکنواختی خارج شده است زیرا تفکرات نیروهای هیئت فوتبال استان همسو است و حضور چهره‌های شاخص از جمله ابوالفضل کریمیان، فاطمه شریف و محسن حیدری از نقاط قوت هیئت فوتبال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتبال خراسان هیئت فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی

امروز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صادقیون در خراسان رضوی گرد هم آمدند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد