Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:37:50 GMT

حق طلبی رسالت امروز خبرنگاران است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۹۳۴

حق طلبی رسالت امروز خبرنگاران است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد علی اکبری ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، با اشاره به فرارسیدن روز قدس، اظهار داشت: این روز متعلق به جهان اسلام است و روز ظلم ستیزی است.

وی گفت: طبق سخنان شهید سلیمانی اگر مسلمانی از قدس و مردم فلسطین اعلام پشتیبانی نکند، مسلمان نیست.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به سوم خرداد ماه روز ملی مقاومت نیز گفت: در جنگ تحمیلی عراق امده بود تا نظام جمهوری اسلامی را نابود کند اما وقتی دو هزار و ۵۰۰ سال گذشته را مرور می‌کنیم با هر بار هجوم بخشی از کشور جدا شد اما در جنگ تحمیلی حتی زره‌ای از خاک کشور از دست نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهمیت رسانه نباید فراموش شود، تاکید کرد: نامگذاری این جشنواره به نام ابوذر دارای فلسفه بلندی است و این شخص زبان گویای پیامبر (ص) بود و همواره حق را بیان می‌کرد لذا امروزه حق گویی و حق طلبی رسالت اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اگر رسانه حق گو، حق بین و حق طلب نباشد باطل وارد خواهد شد، گفت: رسالت دیگر اصحاب رسانه امر به معروف و نهی از منکر است که بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی است.

وی گفت: در مقابل هر موضوع معروفی، منکرات ایستاده است.

وی انتقاد دلسوزانه اصحاب رسانه را لازم دانست و گفت: خدمات دلسوزان نظام نیز تشویق شود که بسیاری پیروزی‌ها همین است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اکنون مجموع رسانه‌ای کشور در مقابل دشمن پیروز شده است، گفت: مردم همواره برای مقابله با دشمن وارد میدان شدند.

وی ادامه داد: اگر رسانه مطالبه گری نکند این علم به دست افراد دیگری می‌افتد که به نفع جمهوری اسلامی مطالبه گری نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: اعتماد به رسانه بسیار مهم است و امروزه دنیا و مردم به دنبال یافتن رسانه مورد اعتماد هستند تا به راستگویی آن رسانه اعتماد کنند.

کد خبر 4930715

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد خبرنگاران علی محمد اکبری ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات روابط عمومی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود