Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه اتهام‌زنی‌های خود علیه چین، مرگ هزاران انسان در سراسر دنیا به دلیل شیوع کرونا را ناشی از بی کفایتی پکن دانست!

رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: برخی احمق‌ها در چین بیانیه‌ای را منتشر کردند که در آن همه به غیر از چین را مقصر انتشار ویروسی که صد‌ها هزار نفر را کشته، معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا توضیح دهید که این تنها «بی کفایتی چین» و نه چیز دیگری بود که این کشتار جمعی در سرتاسر دنیا را رقم زد!

ترامپ که شیوع ویروس کرونا در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ماه نوامبر اقتصاد کشورش را بشدت متاثر کرده، در ماه‌های اخیر بار‌ها چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا هدف انتقاد قرار داده است. وی اخیرا مدعی شد شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد منشا ابتدایی ویروس کرونا آزمایشگاهی در چین بوده است.

ترامپ همچنین چین را به عدم همکاری با دیگر کشور‌ها و پنهان‌کاری در خصوص شمار جان‌باختگان ویروس کرونا متهم کرده است. او نه تنها ویروس کرونا را یک ویروس «چینی» عنوان کرده، بلکه به دفعات از چین به دلیل عدم ارائه اطلاعات و داده‌ها درباره کرونا انتقاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ ویروس کرونا روابط آمریکا و چین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم

tags # حجاب اسلامی ، گشت ارشاد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • (ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود