Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:54:39 GMT

پیگیر ایجاد پارک بانوان در ساری هستم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۲۰۱

پیگیر ایجاد پارک بانوان در ساری هستم

رجبی با بیان اینکه عمده پروژه های شهرداری ساری با هدف ارتقای صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال ایجاد و به بهره برداری می رسد، گفت: ایجاد پارک بانوان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس رجبی» امروز(31اردیبهشت) در آئین افتتاحیه بوستان خانواده با بیان اینکه این بوستان به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی، تفریحی و ورزشی در زمینی به مساحت تقریبی 10 هکتار در منطقه یک ساری ابتدای بلوار فرح‌آباد واقع شده ، اظهار کرد: متاسفانه به جهت اشراف ساختمان های اطراف به این بوستان برآن شدیم تا این پارک برای استفاده عموم آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار ساری گفت: تلاش داریم در آینده پارکی با شرایط مناسب ویژه بانوان شهر ساری احداث شود.

 

وی، کاهش چشمگیر درآمد شهرداری های کشور به دلیل شیوع کرونا را از مسائل عمده کلان‌شهرها دانست و اذعان کرد: شهرداری ساری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با همه کمبودها خدمت رسانی به شهروندان در این ایام تداوم داشت.

 

رجبی با اشاره به اهمیت دستیابی به درآمد پایدار در شهرداری‌ها گفت: ساخت 26 باب مغازه با استفاده از ظرفیت و توانمندی درون‌سازمانی با هزینه حدود یک میلیارد تومان به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی ، آورده ی ۱۲ میلیارد تومانی را برای این سازمان در پی داشته است.

 

 وی از خرید تجهیزات به روز برای سازمان آتش نشانی شهر ساری به مبلغ ۵ میلیارد تومان و خرید ۲۲ دستگاه ماشین آلات مکانیزه حمل زباله شهری با هزینه ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: ساماندهی بلوار کشاورز به طول ۳.۵ کیلومتر با صرف هزینه  ۱۵ میلیارد تومان از دیگر اقدامات شهرداری ساری است.

 

رجبی به مطالبات 140 میلیارد تومانی پیمانکاران از شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: مطالبات پیمانکاران و  300 میلیارد تومان حق بیمه کارکنان شهرداری ساری تسویه شده است.

 

وی با بیان اینکه پروژه نیروگاه زباله سوز ساری مهمترین پروژه عمرانی در دست اجرای شهرداری است، افزود: تکمیل پروژه پل تا پل  به طول 2600 متر در  مرکز استان و اجرای فاز دوم بوستان ملل در راستای ارتقای صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار دارد.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: زباله سوز ساری بوستان خانواده شهردار ساری بوستان ملل ساری کرونا پارک بانوان میلیارد تومان شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی