Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر آمریکایی‌ها بر این باورند که حداقل ۶ ماه زمان نیاز خواهد بود تا زندگی روزمره شان به حالت عادی بازگردد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی تازه ان پی آر- پی بی اس نیوز حاکی است که 65 درصد شهروندان آمریکایی معتقدند که بازگشت به شرایط عادی و زندگی روزمره، حداقل 6 ماه زمان خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، برخی ایالت‌های آمریکا برای بازگشایی فعالیت های اقتصادی پس از قرنطینه سراسری به خاطر شیوع ویروس کرونا آماده شده‌اند.

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا به بیش از 94 هزار نفر رسید

تنها 32 درصد شهروندان آمریکایی بر این باورند که کمتر از 6 ماه زمان لازم است تا شرایط زندگی روزمره به حالت عادی بازگردد. البته این رقم در بین طرفداران احزاب سیاسی نیز مختلف است. در حالی که 78 درصد دموکراتها گفته اند که حداقل 6 ماه زمان برای بازگشت به شرایط عادی لازم است، 68 درصد مستقل ها با این مساله موافق بوده‌اند و این رقم برای جمهوریخواهان نیز به 5 درصد رسیده است.

این نظرسنجی نشان می دهد که 77 درصد رای دهندگان آمریکایی به شدت نگران شیوع موج دوم ویروس کرونا هستند. 93 درصد دموکراتها و 76 درصد مستقل ها نگرانی خود را از شیوع موج دوم ویروس اعلام کرده اند و این رقم در بین رای دهندگان جمهوریخواه به 57 درصد رسیده است.

آمریکا تاکنون ابتلای بیش از 1.5 میلیون نفر به ویروس کرونا را تایید کرده و حدود 94 هزار نفر نیز در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا ماه زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • وضعیت سد دز استان خوزستان عادی است
  • وضعیت سد دز عادی است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟