Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:12:19 GMT

خرید وب مانی و پرفکت مانی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۰۴۱

آیا می دانستید دو شرکت پرداخت الکترونیک وب مانی و پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده اند و به کاربران ایرانی خدمات می دهند. در این پست وب مانی را معرفی میکنیم و میگوییم وب مانی چیست، خرید وب مانی چگونه است و اینکه چگونه می توانیم در وب مانی افتتاح حساب کنیم. در ادامه نیز پرفکت مانی را می گوییم پرفکت مانی چیست، چگونه می توان در پرفکت مانی افتتاح حساب کرد و خرید پرفکت مانی در ایران به شکلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب مانی چیست

  خرید وب مانی چیست: وب مانی (Webmoney) یک سیستم پرداخت آنلاین است، دفتر مرکزی وب مانی در مسکو قرار دارد و از سال ۱۹۹۸ فعالیت‌های خود را شروع کرده است. این شرکت به این دلیل که در روسیه قرار دارد از تحریم‌های علیه ایران حمایت نمی‌کند و شما براحتی با استفاده از اطلاعات هوبیتی ایرانی خود در آن می‌توانید ثبت نام کنید. لازم بع ذکر است که با خرید وب مانی در کمترین زمان تراکنش‌های مالی شما بدون نیاز به حساب بانکی و یا کارت اعتباری انجام می‌گردد.

وب مانی هم اکنون دارای بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سراسر جهان است، همچنین این شرکت موفق به کسب مجوز‌های اتحادیه اروپا شده شه است و کاربرای بسیار در اروپا دارد، البته همچنان عمده کاربران وب مانی در روسیه و کشور‌های مشترک المنافع قرار دارد  و تعداد کاربران اروپایی آن به نسبت کمتر است.

لازم به ذکر است که وب مانی به مراتب بیشتر و بهتر از بسیاری از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی دیگر در جهان تکامل یافته است و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیار بالایی برای خدمات رسانی به مشتریان خود داشته باشد. از این جهت شما با خرید وب مانی امکان معامله خرید انواع گیفت کارت ها، معامله ارزهای دیجیتال و شارژ بسیاری از اکانت های بین المللی خود را خواهید داشت.

اگر برای اولین بار است که می خواهید وب مانی بخرید، می توانید از طریق انجام دادن گام های زیر خرید و فروش خود را شروع کنید:

افتتاح حساب در سایت وب مانی: افتتاح حساب کاملا رایگان است و شما می‌توانید از اطلاعات هویتی ایرانی خود برای ثبت نام در این سایت و احراز هویت استفاده کنید. تنها در زمان خرید و فروش در این سایت کارمزد ۰.۸% اعمال می‌شود. ارسال مدارک و ثبت نام در مانکس ۷۲۴: با توجه به اینکه وب مانی به صورت مستقیم به بانک‌های ایران متصل نمی‌شود، شما نیاز دارید که از خدمات صرافی‌های آنلاین برای خرید و فروش وب مانی استفاده کنید تا بتوانید با کارت‌های شتاب خرید خود را انجام دهید. پیام به پشتیبانی و درخواست احراز هویت: این گام اختیاری است اما کمک می کند که سریعتر مدارک شما بررسی و تایید گردد. خرید از مانکس ۷۲۴ و واریز اتوماتیک وجه شما به حساب وبمانی شما، پس از تایید هویت شما می‌توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.   خرید پرفکت مانی چیست: پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت آنلاین دیگر است، که ایران را تحریم نکرده است و برای کاربران ایرانی قابل استفاده است. این شرکت در سال ۲۰۰۷ در پاناما به ثبت رسیده است هر چند دفتر مرکزی آن در سویس قرار دارد. پرفکت مانی در مقایسه با وب مانی دارای کاربرد‌های کمتری است، اما با این وجود بدلیل قیمت‌های مناسب‌تر مورد توجه قرار دارد. البته شما می‌توانید با پرفکت مانی براحتی انواع گیفت کارت و ارز‌های دیجیتال را خریداری کنید.

با پرفکت مانی در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ تبدیل منطقی می‌توانید موجودی ارزی خود را به دیگر ارز‌ها همچون دلار و یورو بیت کوین تبدیل کنید. حتی پرفکت مانی سود اندکی به موجودی حساب‌های شما می‌دهد.

از دیگر مزیت های پرفکت مانی استفاده ووچر آن است. با خرید پرفکت مانی به صورت ووچر یک کارت به شما داده می شود که جابجایی پول با استفاه از این ووچرها رایگان و بدون کارمزد است. شما برای استفاده از ووچر پرفکت مانی حتی نیاز به حساب پرفکت مانی نیز ندارید.

اگر برای اولین بار است که می خواهید پرفکت مانی بخرید، باید توجه داشته باشید که خرید وب مانی و پرفکت مانی تقریبا مشابه یکدیکر است. شما می توانید گارم های زیر را برای خرید پرفکت مانی نیز انجام دهید:

افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی: افتتاح حساب برای کاربران ایرانی در این سایت کاملا رایگان است و شما می توانید از اطلاعات هویتی ایرانی خود برای ثبت نام در این سایت و احراز هویت استفاده کنید. در صورتی که تایید هویت خود را در این سایت کامل کنید کارمزد آن 0.5% و در غیر اینصورت 2% است. ارسال مدارک و ثبت نام در مانکس ۷۲۴: پرفکت مانی نیز همانند وب مانی قابلیت اتضاب مستقیم به بانک‌های ایرانی را ندارد؛ بنابراین شما نیاز دارید که از خدمات صرافی‌های آنلاین برای خرید و فروش وب مانی استفاده کنید. خرید از مانکس ۷۲۴ و واریز اتوماتیک وجه شما به حساب وبمانی شما، پس از تایید هویت شما می‌توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 

صرافی آنلاین معتبر خرید وب مانی و خرید پرفکت مانی

اگر قصد خود خرید پرفکت مانی یا خرید وب مانی را دارید، شما می توانید از خدمات سایت مانکس724 برای این منظور استفاده بفرمایید. مانکس ۷۲۴ نماینده رسمی شرکت‌های وب مانی و پرفکت مانی در ایران می‌باشد که ما می‌توانید با خیال آسوده خرید بفرمایید. برای این منظور کافی است در سایت ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

مانکس ۷۲۴ دارای بیش از ۷ سال سابقه خرید و فروش وب مانی و پرفکت مانی است. ارائه بهترین قیمت و پشتیبانی مناسب در تمامی روز‌ها مهمترین هدف ما است تا بتوانیم بهترین تجربه خرید را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: خرید پرفکت مانی پرفکت مانی شما می توانید استفاده کنید افتتاح حساب خرید و فروش انجام دهید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • حواله علی پی
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است