Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ شاهرخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به احتمال افزایش این رقم، اظهار داشت: بودجه شهرداری شیروان در سال ۹۹، بیش از ۵۶۳ میلیارد ریال تصویب شده که بیشترین بودجه در نظر گرفته شده برای هزینه‌های جاری است.
وی گفت: از کل بودجه شهر در سال جاری، ۴۰ درصد برای عملیات عمرانی و ۶۰ درصد برای هزینه های جاری صرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخی افزود: تاکنون هفت میلیارد ریال قیر برای آسفالت معابر شهری خریداری شده است که با توجه به کمبود و گران شدن آن در نظر داریم فعلا نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.
شهردار شیروان گفت: همچنین با توجه به افزایش قیمت قیر، توان خرید پایین آمده ولی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.
شاهرخی افزود: حدود ۲۰ درصد از معابر شیروان آسفالت نشده و یا دارای آسفالت فرسوده است که این میزان معادل ۷۰ کیلومتر مربع است.
وی گفت: کل معابر سطح شهر حدود ۴۰۰ هکتار معادل ۳۱۱ کیلومتر مربع است که حدود ۳۰ کیلومتر آن معابر اصلی و ۲۷۰ کیلومتر معابر فرعی است.
شاهرخی افزود: تاکنون ۸۰ درصد معابر شهر شیروان، معادل ۲۵۰ کیلومتر مربع آن آسفالت شده است.
شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت، به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر قیر خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر قیر خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان مناسب سازی معابر قیر خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود