Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)، به دنبال تلاش وزارت دادگستری این کشور برای رفع اتهام‌ها از «مایکل فلین»، مشاور پیشین امنیت ملی دولت «دونالد ترمپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده اقدام به بازبینی تحقیقات انجام شده در ارتباط با محاکمه وی کرد.

فلین ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا به عنوان مشاور ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی وی در سال ۲۰۱۶ فعالیت داشت و در سال ۲۰۱۷ به دروغ‌پردازی در دفتر تحقیقات فدرال درباره تماس‌های خود با «سرگئی کیسلیاک»، سفیر روسیه در آمریکا چند هفته پیش از به قدرت رسیدن ترامپ اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اف‌بی‌آی اعلام کرد که تحقیق مورد نظر «کریستوفر ورای»، مدیر دفتر تحقیقات فدرال مشخص خواهد کرد که آیا هیچ یک از کارکنان فعلی مرتکب تخلف در روند تحقیقات فلین شده است یا خیر و این موضوع در ارزیابی هرگونه سیاست‌ها یا اقدامات و محدودیت‌های اعمال شده توسط دفتر فدرال که تغییر آن‌ها ضروری است، مفید خواهد بود.

این اتهامات، نتیجه تحقیقات «رابرت مولر»، بازرس ویژه سابق و مستند به دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا برای حمایت از نامزدی ترامپ است.

وزارت دادگستری آمریکا پس از فشارهای ترامپ و متحدان سیاسی وی در تاریخ هفت ماه مه از قاضی دادگاه کیفری خواست که اتهامات علیه فلین را لغو کند. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترامپ اف بی آی مایکل فلین تحقیقات فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند