Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم ملایر در مجلس گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی دوباره در جلسه بعدی از نامزد‌ها دعوت می‌کند تا مجددا برنامه‌های خود را بیان کنند و بعد از این اقدام رای گیری انجام می‌شود و اعضای نهایی مشخص خواهد شد.

احد آزادی خواه، منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جلسه پنجشنبه فراکسیون انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگترین فراکسیون در مجلس یازدهم فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی با ۲۳۰ نفر اعضا است که بالطبع باید با یک سازوکار و نقشه راهی مشخص، مسیر را با قدرت طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این جلسات بدین ترتیب است که اقدامات مقدماتی فراکسیون انقلاب اسلامی تا قبل از تشکیل رسمی مجلس یازدهم مشخص می‌شود تا در ۷ خرداد و زمانی که مجلس تشکیل بشود نمایندگان اقدامات اولیه را بدانند.

منتخب مردم ملایر در مجلس یازدهم گفت: در جلسه پنجشبه فراکسیون، نامزد‌ها اهداف و برنامه‌های خود را برای منتخبین بیان کردند تا منتخبین از این نفرات یک برآورد اولیه داشته باشند تا نظر نهایی را در جلسات بعدی اعلام کنند.

آزادی خواه تصریح کرد: فراکسیون انقلاب اسلامی دوباره در جلسه بعدی از نامزد‌ها دعوت می‌کند تا مجددا برنامه‌های خود را بیان کنند و بعد از این اقدام رای گیری انجام می‌شود و اعضای نهایی مشخص خواهد شد.

وی افزود: پیش بینی بنده این است که با تشکیل جلسه دوم فراکسیون، می‌توان یک حرکت تسریع بخش در حوزه اقدامات فراکسیون و مجلس یازدهم صورت بگیرد.

منتخب مجلس یازدهم بیان داشت: دستور جلسه بعدی فراکسیون بررسی و تصویب اساسنامه است و همچنین اعلام نظر درباره تبصره ۱ ذیل ماده ۳۶ آئین نامه مجلس که در رابطه با کمیسیون‌های تخصصی مجلس است بحث و بررسی خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس مجلس یازدهم فراکسیون انقلاب اسلامی آزادی خواه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی