Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فاز پایانی پروژه آذربایجان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محمدرضا علیزاده امام زاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه امروز شنبه ۳خرداد در آیین افتتاح وبهره برداری از فاز دوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان که درمحل این پروژه برگزار شد، افزود: با افتتاح فازدوم تقاطع غیر همسطح آذربایجان درواقع ۷۰درصد پل آذربایجان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اینکه شهرداری درحال حاضر در ۱۰قسمت فعالیت دارد، تصریح کرد: با تزریق اعتبار امید است فاز پایانی پروژه آذربایجان تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطر نشان کرد: پروژه تقاطع غیر همسطح همسطح آذربایجان بعد از ۶سال در حال تکمیل وبهره برداری بوده و این پروژه بزرگترین پروژه تقاطع غیر همسطح در شمالغرب کشور است.

 علیزاده یاد آور شد: با تکمیل این پروژه بار ترافیکی ورودی ارومیه تا حد چشمگیری رفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به سخنان مهم روز قدس رهبر انقلاب اسلامی  اظهارکرد: سخنان مقام معظم رهبری بسیار راهگشا بوده و به امید الهی همچنان که خدا خرمشهر را آزاد کرد به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر ارومیه تقاطع آذربایجان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تقاطع غیر همسطح بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری