Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیحه دوانی با اشاره به اتمام ثبت نام داوطلبین متقاضی ورود به مدارس استعدادهای درخشان استان هرمزگان، گفت: تعداد ثبت نام شدگان آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان پنج هزار و ۹۹۸ نفر می‌باشد که از این تعداد چهار هزار و ۱۴۹ نفر در متوسطه اول (از ششم به هفتم) و تعداد یک هزار و ۸۴۹ نفر در مقطع متوسطه دوم (از نهم به دهم) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان در سال تحصیلی آینده در پایه هفتم (متوسطه اول) تعداد ۳۰۶ نفر و در ورودی پایه دهم ۳۸۲ نفر می‌باشد.

دوانی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری تعداد یک هزار و ۸۲۴ نفر در مدارس پسرانه و دخترانه استعدادهای درخشان استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تعداد ۱۶ مدرسه استعدادهای درخشان در استان هرمزگان وجود دارد که در هشت مدرسه در متوسطه اول و هشت مدرسه مدرسه نیز در متوسطه دوم وجود دارد.

کد خبر 4932692

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان استعدادهای درخشان آزمون ورودی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس مشهد مدارس استعدادهای درخشان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است