Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اداری شهرستان اندیمشک ظهر امروز در سالن ورزشی شهید سروندی شهر اندیمشک و مطابق با دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

فریدون حسنوند در این جلسه با تاکید بر مقابله با ویروس کرونا و تلاش برای خدمت به شهروندان، اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب و رعایت نکات بهداشتی در تمامی زمینه‌ها مطابق با نیاز شهروندان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای آسیب به انقلاب اسلامی، توجه به روحیه بسیجی و تلاش جهادی را برای پیشرفت کشور «سد راه دشمنان» دانست و گفت: همان گونه که در هشت سال دفاع رزمندگان و شهدا از جان خود برای کشور و انقلاب گذشتند، امروز نیز برای پیشرفت کشور و مقابله با ویروس کرونا باید با تکیه بر این روحیه تلاش و برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی «کمک مؤمنانه» را یک راهکار ماندگار برای کمک به اقشار محروم و کم‌بضاعت دانست و عنوان کرد: کمک مؤمنانه محدود به یک زمان خاص نیست و باید برای تأمین نیاز اقشار آسیب‌پذیر بیش از گذشته تلاش و اقدام لازم اجرا شود.

وی بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تلاش برای خدمت به شهروندان تأکید کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید خدمت به شهروندان اولویت مسئولان باشد و شیوع این بیماری نباید در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان اختلال ایجاد کند.

حسنوند با تأکید بر اینکه اولویت اقتصادی اندیمشک ایجاد اشتغال است و باید برای توسعه اقتصادی این شهرستان تلاش و برنامه‌ریزی کرد، ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید از سرمایه‌گذاری در این شهرستان حمایت و مسیر توسعه اندیمشک را هموار کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های شهرستان اندیمشک در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: احداث بندر خشک، نیروگاه دوم دز و پرورش ماهی از جمله اولویت‌هایی است که در زمینه ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های مسئول باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حفاظت از اراضی ملی و حفاظت از اموال عمومی، تصریح کرد: مسئولان باید به تکریم ارباب رجوع و خدمت به شهروندان اهتمام ویژه داشته باشند و در این زمینه کوتاهی صورت نگیرد.

کد خبر 4932962

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون حسنوند شهرستان اندیمشک ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی مشهد راهپیمایی روز قدس خدمت به شهروندان ویروس کرونا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محور‌های استان، هموطنان عزیز از تردد‌های غیرضرور در محور‌های مواصلاتی پرهیز کنند. 

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است:همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محور‌های روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند. 

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محور‌های شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محور‌ها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محور‌های روستایی کوهستانی، از تردد‌های غیرضرور اجتناب شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • سیل بند کرخه شکست
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی استان خوزستان در حسینیه اندیمشک
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم