Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص نحوه انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

پیرو اطلاعیه نخست معاونت پژوهشی دانشگاه در خصوص نحوه انجام فعالیت ها تا اطلاع ثانوی، سایر موارد که مکمل اطلاعیه قبلی است به شرح زیر به آگاهی می رسد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولویت بودن بررسی ابعاد مختلف بحران کرونا در قالب طرح های درون دانشکدهای جدید و تأسیس هسته پژوهشی جدید

۲. اعزام استادان و دانشجویان:
-  توصیه به حفظ فرصت استفاده از دوره‌های آموزشی و شرکت در همایش‌های بین‌المللی با ثبت نام در دوره و ارسال چکیده و اصل مقاله به دبیرخانه همایش‌های بین‌المللی
-  محاسبه هزینه شرکت در دوره آموزشی مجازی یا همایش معتبر بین‌المللی مجازی برابر تعرفه تعیین شده

۳. خودداری از برگزاری حضوری هرگونه همایش، نشست، و کارگاه ملی و بین المللی و کرسی و نیز سایر رویدادهای پژوهشی؛ ضمن توصیه به برگزاری به صورت مجازی و با هماهنگی مدیریت امور پژوهشی

۴. برگزاری دوره‌های تدریس با حضور استادان بین‌المللی صرفاً به صورت مجازی

۵. تشویق دانشجویان به استفاده از استادان مشاور یا راهنما از دیگر کشورها برای افزایش تولیدات علمی بین‌المللی

۶. صدور گواهی برگزاری کارگاه مجازی: از سوی معاونت پژوهشی

۷. صدور گواهی تدریس مجازی برای استادان خارجی: از سوی معاونت آموزشی

۸. توصیه به انجام پژوهش‌های مشترک بین‌المللی: ارسال طرح نامه برای ثبت نام در برنامه‌های دانشگاه‌های طرف تفاهم‌نامه در سال ۲۰۲۱

۹. اجرای تمامی سامانه های پژوهشی (شامل مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری، همایش ها، کمک به انتشار مقالات خارجی، کتاب، نشریات، مشابهت یاب iThenticate و ویراستار متون انگلیسی Grammarly ، همانندجو، به پژوه و خرید کتاب و مجله) به صورت دورکاری

۱۰. توصیه به تنظیم و به روزرسانی رزومه به دو زبان فارسی و انگلیسی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (سیماپ)

۱۱. ارسال متن تنظیم شده برای چاپ به صورت کتاب از طریق بارگذاری در سامانه book.atu.ac.ir

۱۲. پیگیری امور نشریات از طریق سامانه journals.atu.ac.ir

کد خبر 4932979 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه ها اطلاعیه ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران دانشجویان دانشگاه ها سازمان سنجش آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات پایان ترم کنکور 99 دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه های ایران معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت منصور غلامی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم اندیشی پژوهشگران علوم شناختی با حضور سید محمد مهدوی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و مدیران و مسئولان دانشگاه خلیج فارس در بوشهر برگزار شد. در این نشست راه‌های توسعه همکاری‌های علمی و تحقیقاتی درحوزه علوم شناختی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدوی، با اشاره به اهداف و سیاست‌های این ستاد برای حمایت از اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی درحوزه‌های مختلف علوم شناختی گفت: با تلاش‌های این ستاد و به منظور تربیت نیروی کارآمد و متخصص تاکنون ۲۲ هسته پژوهشی در حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور تشکیل و فعال شده است.  

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های پژوهشی به همکاری‌های مشترک میان محققان و اساتید نیاز دارد، گفت: ستاد یکی از حلقه‌های رابط در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی محسوب می‌شود و برای تحقق این هدف حمایت‌های لازم را ارائه می‌کند.

وی توجه به حوزه‌های سلامت و سرمایه شناختی، آموزش و پرورش شناختی و شناخت اجتماعی را از جمله اولویت‌های ستاد بر شمرد و گفت: رویکرد ستاد بهره گیری و بهره‌مندی ازدستاورد‌های علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقاء و افزایش توانمندی مهارت‌های شناختی درسطح جامعه و نیز کمک به امر یادگیری و یاددهی با شیوه‌های شناختی در نظام آموزشی است و ستاد آماده است با حمایت همه جانبه از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بستر‌های لازم را برای تحقق این اهداف مهم فراهم آورد.

وی اضافه کرد: پژوهشگران و فناوران می‌توانند از طریق سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و همچنین سامانه خدمت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اطلاعیه‌ها آگاه شده و برای دریافت حمایت اقدام کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور