Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد حزب دموکرات در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا با انتشار ویدئویی به ترامپ طعنه زده است ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن با انتشار ویدئویی نوشت: نزدیک به 100 هزار نفر جان باخته و ده ها میلیون نفر بیکار شده اند آن وقت رئیس جمهور روز خود را صرف بازی گلف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوربس: کرونا میلیاردرهای آمریکایی را پولدارتر کرددرماندگی آمریکا در مبارزه با کرونا/ محموله امدادی پاکستان به واشنگتن رسیدکرونا|شمار تلفات آمریکا با اقدام زودهنگام 36 هزار نفر کمتر می‌شد

انتهای پیام/

R36447/P/S8,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار آمریکا ویروس کرونا دونالد ترامپ اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است