Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@23:17:14 GMT

مرگ معلم مسجدسلیمانی بر اثر خودسوزی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۹۶۵۹

مرگ معلم مسجدسلیمانی بر اثر خودسوزی

آفتاب‌‌نیوز :

بابک نوری زاده بیان کرد: این معلم با سابقه مسجدسلیمانی ۱۸ اردیبهشت ماه با سوختگی حدود ۶۵ درصد به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی برای مداوای وی انجام شد.

وی ادامه داد: حوالی ساعت ۱۴ امروز خبر فوت این معلم اعلام شد و درحال حاضر مقدمات دفن وی انجام می شود.

نوری زاده بیانه کرد: با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مقرر شد بیمارستان در هزینه‌های این معلم جانباخته تخفیف دهد و مابقی این هزینه توسط آموزش و پرورش خوزستان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از معلمان شهرستان مسجدسلیمان در شمال شرق استان خوزستان بامداد پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه پس از نزاع با ماموران اجرائیات شهرداری خود را به آتش کشیده است‌.

پس از این اقدام معلم، ساکنین محل او را به بیمارستان ٢٢بهمن انتقال دادند و سپس با تشخیص درصد بالای سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی اهواز مرکز خوزستان اعزام شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: معلم خودسوزی مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • تصاویر نجومی نهم اردیبهشت (۲۸ آوریل)
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی