Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:14:53 GMT

نگرانی ونگر از فروش باشگاه های فرانسوی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۰۲۰۶

نگرانی ونگر از فروش باشگاه های فرانسوی

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال و مدیر فعلی بخش توسعه فیفا، نگران فروخته شدن باشگاه فرانسوی به سرمایه گذاران خارجی است؛ سرمایه گذارانی که بیشتر از باشگاه ها به دنبال منافع خودشان هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در چند سال اخیر تعدادی از باشگاه های فرانسوی به سرمایه گذاران خارجی فروخته شدند و اگرچه باشگاه های پاری سن ژرمن و لیل نمونه های موفقی بودند اما بقیه با مشکلات زیادی روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین نمونه باشگاه بوردو است که هواداران آن نحوه اداره باشگاه توسط کینگ استریت، مالک آمریکایی، مشکل دارند. باشگاه دسته دومی سوشو هم بعد از اینکه به یک گروه تجاری چینی فروخته شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند.

مارسی هم اگرچه در این فصل در رتبه دوم لیگ 1 بود اما هواداران این تیم معتقدند که عدم سرمایه گذاری مناسب فرانک مک‌کورت، مالک آمریکایی باشگاه، به معنای این است که این موفقیت تداوم نخواهد داشت.

ونگر هم در مصاحبه با BeIN Sports تایید کرد که فروش باشگاه ها به سرمایه گذاران خارجی، لزوما به موفقیت باشگاه ها منجر نمی شود و حتی می تواند به ضرر آنها تمام شود.

 

 

او گفت:" متاسفانه ما امروز شاهد یک پدیده معکوس هستیم. برای مثال در مورد مالکیت باشگاه های فرانسوی. آنها به تدریج در اختیار افرادی قرار می گیرند که سازنده آینده باشگاه نیستند؛ بلکه سرمایه گذارانی هستند که به دنبال کسب پول در زمان کوتاه هستند.

و می توانیم امروز در فرانسه ببینیم که مشکلات زیادی در این سطح وجود دارد زیرا باشگاه های ناراضی هستند. هواداران احساس می کنند که هدف اصلی این افراد، نه ساختن یک تیم خوب، که کسب منفعت مالی است.

شاید ما باید یک کمیسیون اخلاقی خرید باشگاه ها ایجاد کنیم تا بررسی کنند هدف واقعی افراد برای خرید یک باشگاه چیست. نمی توان تنها به دلایل مالی، فرهنگ فوتبالی یک کشور را زیر و رو کرد."

المپیک مارسی آرسنال آرسن ونگر (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک مارسی آرسنال آرسن ونگر سرمربی پاری سن ژرمن باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز

شهردار تبریز از بررسی طراحی و احداث شش شهربازی در کنار بهسازی امکانات مجتمع تفریحی باغلارباغی در سال جاری با همراهی بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امسال شش شهربازی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و با تکیه بر توان تخصصی شهرداری ساخته می‌شود.

وی افزود: در صورت تمایل نداشتن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه، شهرداری در دو نقطه شهر اقدام به احداث شهربازی خواهد کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان در شهر املاک دارد، خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری به املاک بیشتر متمرکز بر مولدسازی املاک است و بر همین اساس کمترین تحقق بودجه شهرداری در سال گذشته مربوط به حوزه فروش املاک بود؛ این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ نیز مطابق سال قبل پیش بینی می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: هر چند در برخی موارد، همچون پروژه‌های کلان شهری نیاز به فروش املاک احساس می‌شود ولی نگاه کلان شهرداری حفظ و مولدسازی املاک است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات املاک شهرداری از دوره مدیریت شهری قبلی خالی تحویل گرفته شده بود و با تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران در حال حاضر سامانه یکپارچه اطلاعات املاک و مستغلات شهرداری یکی از سامانه‌های قوی و غنی به شمار می‌رود.

شهردار تبریز تصریح کرد: بیشتر مزایده‌های شهرداری در خصوص املاک به فروش منجر نشده است چرا که در شرایط فعلی خرید و فروش املاک رونق چندانی ندارد؛ از طرف دیگر سیاست‌گذاری شهرداری مولدسازی املاک بوده است و انتظار درآمد از فروش املاک ندارد.

کد خبر 750841

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد