Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:08:58 GMT

آخرین اخبار از آتش‌سوزی گچساران

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۶۶۷۲۳

آخرین اخبار از آتش‌سوزی گچساران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به دستور سردار سلامی، این بالگرد به مدت یک هفته در اختیار ستاد حوادث غیرمترقبه استان قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، عزیز فیلی اظهار داشت: روز گذشته بخش عمده‌ای از حادثه آتش‌سوزی که از چند روز قبل در ارتفاعات شهرستان گچساران شروع شده بود، مهار شد اما به علت وزش باد و مشکلاتی مانند صعب‌العبور بودن منطقه، مجددا دیشب شعله‌ور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شب گذشته هماهنگی‌های لازم در منطقه به عمل آمد و اکیپ‌های مناسبی برای خاموش کردن آتش انتخاب شدند، افزود: دو دستگاه بالگرد هوانیروز ارتش و یک دستگاه بالگرد شرکت نفت گچساران از صبح امروز به کمک آمدند و نیروها را به ارتفاعات منتقل کردند.

بیشتر بخوانید:

دستور فرمانده کل سپاه برای اعزام دو فروند بالگرد به گچساران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استاندار نیز هم‌اکنون در منطقه محل آتش‌سوزی حضور دارد، عنوان کرد: آتش‌سوزی در سمت شرق منطقه مهار شده و نیروها در حال خاموش کردن آتش در سمت غرب منطقه هستند که امیدواریم تا پایان عصر امروز بتوانیم آتش‌سوزی را به طور کامل مهار کنیم.

فیلی همچنین از دستور فرمانده کل سپاه پاسداران برای اعزام بالگرد به ارتفاعات گچساران خبر داد و گفت: بنا به دستور سردار سلامی این بالگرد به مدت یک هفته در اختیار ستاد حوادث غیرمترقبه استان قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس اخبار حوادث آتش سوزی سپاه پاسداران کهگیلویه سردار سلامی گچساران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۶۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد