Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@17:31:55 GMT

چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۷۶۴

به گزارش ایسنا، در گزارشی که در وب سایت gadgetsnow آمده است، کارشناسان فعال در حوزه فناوری به این دسته از کاربران آموزش می دهند تا روی گوشی‌های هوشمند خود دو پیام رسان با بهره گیری از شماره سیم کارت های مختلف خود راه‌اندازی و استفاده کنند.

بسیاری از برندهای تولیدکننده موبایل همچون سامسونگ، شیائومی، اوپو، ویوو، ایسوس، هواوی و آنر این امکانات در بخش تنظیمات گوشی های هوشمند خود در اختیار کاربران قرار می دهند و آنها تنها کافی است در صورت تمایل آن را فعال سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال، کاربران گوشی های سامسونگ کافیست به بخش تنظیمات گوشی مراجعه کرده و با انتخاب گزینه امکانات پیشرفته (advanced features)، بر روی پیام رسان دوگانه (dual messenger) ضربه بزنند و اپلیکیشن پیام‌رسان مورد نظر خود همچون واتساپ را فعال سازی کنند.

بعد از روشن و فعال سازی این قابلیت تنها پس از چند لحظه و تکمیل فرآیند مربوطه، کاربران یک آیکون جداگانه بر روی صفحه مربوط به اپلیکیشن های گوشی خود مشاهده می کنند که با علامت نارنجی رنگ در زیر آیکون، آن را با واتساپ قبلی و مورد استفاده متمایز می شود.

کاربران بدین ترتیب قادر خواهند بود از این پس با مخاطبین مختلف و با شماره سیم کارت های مختلف خود به ارسال پیام و ارتباط با آنها بپردازند.

البته نامه این قابلیت در بخش تنظیمات گوشی های برند های مختلف اندکی متفاوت است به عنوان مثال مثال در گوشی های شیائومی در بخش تنظیمات باید به دنبال گزینه ای اپلیکیشن های دوگانه (Dual Apps)، در گوشی های هواوی و آنر گزینه اپلیکیشن های دوقلو (apps twin)، گوشی های اوپو و ویوو گزینه app clone و در گوشی های ایسوس گزینه twin apps باشیم.

منبع: الف

کلیدواژه: بخش تنظیمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی

بلک‌شارک که یکی از برند‌های زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، ساعت هوشمند مقاوم جدیدی به‌نام GS ۳ معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعت فوق مقاوم GS ۳ به صفحه‌نمایش اولد ۱٫۴۳ اینچی ۶۰ هرتزی و دکمه‌ی چرخان مجهز است. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پوششی از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس از آن محافظت می‌کند.

ساعت هوشمند GS ۳ بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را پوشش می‌دهد و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را دارد. جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی می‌تواند کیفیت خواب کاربران را پایش کند.

ساعت GS ۳ از GPS داخلی استفاده می‌کند و تا فشار پنج اتمسفر (عمق ۵۰ متری) در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. ساعت هوشمند مورد بحث موفق به کسب گواهی IP ۶۹ K شده و حتی برای استفاده در محیط‌هایی با دما و فشار آب بالا هم مناسب است.

محصول جدید بلک‌شارک براساس استفاده‌ی هر فرد، واچ‌فیس‌های مخصوصی را به او پیشنهاد می‌دهد. ساعت از هوش مصنوعی بایدو استفاده می‌کند و می‌تواند به‌کمک دستیار صوتی این شرکت به خواسته‌ی کاربران پاسخ بدهد.

ساعت فوق مقاوم GS ۳ از NFC و تماس صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سطح نویز را کاهش بدهد. ساعت نام‌برده برای قرار گرفتن در بین ساعت‌های هوشمند فوق مقاوم، ۱۵ گواهی‌نامه‌ی نظامی مختلف را گذرانده است.

ساعت GS ۳ به‌لطف باتری پرظرفیت و پردازنده‌ی کم‌مصرفش شارژدهی ۲۱ روزه دارد و برای استفاده‌های طولانی‌مدت، گزینه‌ای مناسب به‌حساب می‌آید. قیمت ساعت هوشمند جدید GS ۳ حدود ۷۰ دلار اعلام شده است و این محصول درحال‌حاضر فقط در بازار چین به‌فروش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بعد از سال‌ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران