Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:02:54 GMT

فیلم| کمبود زمین چمن سد راه توسعه فوتبال اهرم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۲۴۸۵

فیلم| کمبود زمین چمن سد راه توسعه فوتبال اهرم

‍‍‍‍‍‍

پیشکسوتان و بازیکنان شهر اهرم در خصوص وضعیت زیرساخت‌های فوتبالی اهرم و در اختیار نداشتن زمین فوتبال و نیازهای شدید در حوزه سخت افزاری گلایه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، فوتبال اهرم تماشاگر و عاشق فوتبال کم ندارد و علاقه بیشتر جوانان این شهر به فوتبال است؛ این شهر حتی از نظر استعداد بومی و جوانان پا به توپ خوب و آینده‌دار دارد و یکی از شهرهای استعداد همیشگی فوتبال استان بوشهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال اهرم در سال‌های قبل با 12 تیم فعالیت می‌کرد که متاسفانه با کمبود چمن و مشکلات مالی الان فوتبال اهرم با پنج تیم فعالیت می‌کند که چهار تیم آن به زور تیمشان بسته می‌شود و در لیگ شرکت می‌کنند.

این شهر با این همه استعدادهایی که دارد و زمانی در همه رده‌های استان تیم داشت اما الان در هیچ رده‌ای به جز جوانان امید اهرم و شاهین اهرم، دیگر در هیچ رده‌ای فعالیت نمی‌کند.

 کمبود زمین فوتبال در اهرم

یکی از مشکلاتی که باعث شده فوتبال  اهرم به عقب برگردد کمبود زمین فوتبال در این شهر است، تیم‌های باشگاهی اهرم با مواجه شدن به کمبود زمین فوتبال جلسات تمرینی خود را در زمین‌های خاکی و یا پارک‌ها انجام می‌دهند که این امر انگیزه را از بازیکنان اهرمی گرفته است.

به نظر می‌رسد فوتبال اهرم با معضل جدی زمین رو به رو است شهری که با این همه استعداد چرا نباید مثل شهرهای همجوار چمن فوتبال داشته باشد و تیم‌های فوتبال این شهر بیشتر مواقع در زمین چمن مصنوعی که ابعاد زمین فوتسال را دارند و یا بیرون شهر هستند تمرین می‌کنند.

پیشکسوتان و بازیکنان شهر اهرم در خصوص وضعیت زیرساخت‌های فوتبالی اهرم و در اختیار نداشتن زمین فوتبال و نیازهای شدید در حوزه سخت افزاری گلایه دارند که خبرنگار فارس با پیگیری این موضوع به سراغ آنها رفته و در قالب گزارش ویدیویی آن را به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال توسعه ورزش سد فوتبال اهرم زمین فوتبال کمبود زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی گفت: رفت و آمد در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف طبیعی هست ولی سعی کنیم در این مدت کوتاه رضایت خدا را در نظر بگیریم، اگر نیت ما ترفیع جایگاه و رسیدن به پست‌های بالاتر باشد و خدمت به مردم را فراموش کنیم جز خسران چیزی در بر ندارد.    رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز گفت: دوست نداشتیم در پایان سال و در برهه حساس عید نوروز و ماه مبارک رمضان شهر بدون فرماندار شود که اینچنین شد و کار‌هایی بر زمین ماند.    امام جمعه مهریز افزود: از همه مدیران و مردم شریف مهریز در خواست میکنم همکاری لازم با فرماندار جدید را داشته باشند و مواظب باشیم کوتاهی در حق مهریز نشود.    حجت الاسلام محی الدینی در پایان بیان داشت: مصوبات کارگروه توسعه شهرستان و برخی مصوبات سفر استاندار در شهرستان بر روی زمین مانده است که از فرماندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی پیگیری انجام شود.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم