Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه دهگلان گفت: انتخاب قالبیاف که یک فرد کارآمد، ارزشی، انقلابی و مدیر است، به عنوان رئیس مجلس امیدواری را به جامعه تزریق کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مسجد جامع دهگلان به موضوع جایگاه مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: جایگاه مجلس رفیع و مجلس محل اراده مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی مسیر حرکت دولت و ملت را مشخص می‌کند و جای امید مردم و راهگشای مشکلات اساسی دولت و ملت است.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: انتخاب آقای قالیباف به عنوان یک فرد کارآمد، ارزشی، انقلابی و مدیر جای امیدواری است و دلخوشی را به جامعه تزریق کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، مجلس و نمایندگان وکیل مردم باشند نه وکیل دولت و با نظارت بر عملکرد مسوولین و رصد خدمات، کاستی‌ها و مشکلات و همچنین ارائه راهکار درست و دوری از حزب‌گرایی در جهت رفع مشکلات باشند.

ماموستا محمدی تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس باید با تدوین قوانین درست و راهگشا در راستای رفع مشکلات خصوصا در حوزه‌های اقتصادی و رفع فقر و بیکاری و در راستای عزتمندی مردم حرکت نمایند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته به شهادت ۳ مرزبان در مرز سردشت اشاره کرد و گفت: شهادت ۳ مرزبان توسط اشرار مسلح در منطقه مرزی سردشت توسط عوامل تجزیه‌طلب وشرور جای تاسف دارد.

امام جمعه دهگلان ضمن تسلیت شهادت این ۳ مرزبان شهید به خانواده‌های معظم شهدا، گفت: این حملات کور و ناجوانمردانه با هدف ایجاد ناامنی از سوی دشمنان انجام می‌گیرد.

ماموستا محمدی در بخش اولیه خطبه‌ها گفت: در روایت از پیامبر نقل شده که می فرمایند « از این بیم دارم که امتم گرفتار پیروی از شهوات، پرخوری، نزدیک شدن به شهوات حرام و گمراهی و تبعیت از هوای نفس شوند.

وی خاطرنشان کرد: غفلت و بی‌خبری، کفر و بی‌ایمانی، بدترین گمراهی‌ها، انحراف از راه حق، سقوط از مقام انسانیت، محرومیت از دوستی و ولایت الهی و اعراض از معجزات و تکذیب انبیای الهی از پیامدهای خطرناک تبعیت از هوای نفس از منظر قرآن کریم است.

ماموستا محمدی ادامه داد: پیامبر مکرم اسلام می‌فرمایند "هیچ یک از شما اهل ایمان نخواهید بود مگر هوای نفس وتمایلات نفسانی خود را موافق شریعت وآنچه من برای آن مبعوث شده ام متمایل کنید".

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی عملکرد مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات