Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:54:00 GMT

گفت‌وگویی بر محور تأثیر کرونا بر مجسمه‌سازی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۶۷۰

گفت‌وگویی بر محور تأثیر کرونا بر مجسمه‌سازی

در نخستین گفت‌وگو از سلسله گفت‌وگوهای تأثیر کرونا بر فعالیت هنرمندان و انجمن‌های هنرهای تجسمی، با رییس هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران صحبت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در راستای سلسله گفتگوهایی با محوریت تاثیر کرونا بر هنرهای تجسمی، این هفته گفت‌گویی با عباس مجیدی صورت می‌گیرد.

این گفت‌گو یکشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۹ در صفحه اینستاگرام گالری آنلاین به نشانی onlineartgallery.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir  پخش می‌شود.

پیشتر گفت‌وگویی است با محوریت مجسمه که توسط انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران برگزار شد،
با حضور روح الله شمسی‌زاده، مجسمه ساز، پژوهشگر و مدرس دانشگاه با هادی عرب نرمی، مجسمه‌ساز و مدرس دانشگاه به صورت لایو از گالری آنلاین پخش شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن مجسمه سازان ایران مجسمه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نخواهد شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر