Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:04:43 GMT

قتل هولناک جوان 30 ساله تویسرکانی با بیل

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۲۷۳

قتل هولناک جوان 30 ساله تویسرکانی با بیل

به گزارش رکنا، از قتل یک جوان ۳۰ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده مقدماتی قتل این جوان در فاصله زمانی کوتاهی با دستگیری قاتل بسته شد.

سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی تویسرکان شامگاه جمعه در گفت و گو  اظهار کرد: به تازگی در یک نزاع دسته جمعی در یک از روستاهای تویسرکان جوانی ۳۰ ساله به قتل می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع نزاع و قتل بلافاصله در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت، اظهار کرد: قاتل پیش از شناسایی از محل وقوع جرم متواری و در مکانی مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: قاتل با یک بیل به پشت سر آن جوان ضربه زده بود که همان ضربه سبب خونریزی مغزی مقتول و در نهایت جان سپردنش می شود.

قتل جوان  تویسرکانی با بیل/ قاتل فراری دستگیر شد

معصومی تصریح کرد: با این وجود مدتی نگذشت که پس از تحقیقات مقدماتی اولیه، قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و سپس برای تکمیل روند پرونده، به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه متهم در همان بازپرسی های اولیه به قتل اعتراف کرد، عنوان کرد: بدین ترتیب پرونده اولیه قتل جوان ۳۰ ساله تویسرکانی با تکمیل و ارجاع متهم به مراجع قضایی بسته شد و در حال حاضر قاتل در زندان به سر می برد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان قتل جرم قاتل پلیس زندان اخبار حوادث قتل جوان هولناک حوادث همدان نزاع و درگیری بیل اخبار همدان رومینا اشرفی رومینا اشرفی و بهمن خاوری رومینا 13 ساله قتل تلگرام فیلم عکس مرد دختر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت